sinav-soru-cevap-cozum-test-cikmis-sorular-ozel-guvenlik-ogg-motorlu
Ana Sayfa Forum Online Sorular Hakkımızda Komik Sorular İletişim Profilim Site Haritası      
 
                 Açıköğretim
                Özel Güvenlik
                 Ehliyet
                 Diyanet 
                 Açık Lise
                Polis Akademisi
                 Polis Koleji
                 POMEM
                 PMYO
                 İlkokul Programı


   
     
     Diyanet Soruları
     Kom.Yrd._soruları
     ÖGG Soruları 
     Açıköğretim Fakültesi Soruları 
     Ehliyet Soruları
     ÖMSS Soruları 
     Açıköğretim Lisesi Soruları
     İngilizce Soruları
 
 
     AÖF Kredili sistem not hesaplama programı 
 

 
 SHOW STAR
TNT TNT
Açık Lise
  madde Özel Güvenlik Sınavı ONLİNE sorular  
  madde Diyanet yeterlilik sınavı ONLİNE sorular  
  madde Güncel Sınav Bilgileri
  madde OSYM 2013 Sınav Takvimi
  madde Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınavı Puan Hesaplama
  madde SBS Puan hesaplama
_____________________________
  madde VİDEOLAR  
  madde SBS 2008 Matematik Çözümleri Videolu
  madde 2007-2008-2009-2010 KPSS Matematik soru çözümleri
  madde SBS Nedir?
  madde AÖF Soru İndirme Yöntemi
  madde 2011 SBS Sınavı Soru ve çözümleri (İtalyanca dahil)
_____________________________
  madde Özel Güvenlik Sınavı (ÖGG) Puan Hesaplama yeni  
  madde Özel Güvenlik sınavı soruları CEVAPLARI   
  madde Özel Güvenlik Görevlisi sınavı soruları heryerde var ancak cevapları sadece sitemizde bulunmaktadır.
_____________________________
 
 


* Dikkatimizden kaçan sınav varsa lütfen İletişim linkinden  bildiriniz 


EN SON YAPILAN YORUMLAR  
  aktif   berkan
ben gittim evrakları verdim şubeye 20 gün sonra direk kimliğim geldi
devamı...

25.6.2017 15:48:24  Özel

  aktif   taha53
3 mayısdan veri bekliyorum kardeşim 50 gün oldu haber yok devamı...
25.6.2017 13:27:56  Özel

  aktif   taha53
3 mayıs da kart basvurusu yaptim sms gelicek dediler 50 gün oldu hala haber yok nolucak acaba bizde is bekliyoruz göremiyoruz mağdur kalıyoruz dusunmeleri lazim sonuçta aile gecindiriyoz is yok devamı...
25.6.2017 13:26:21  Özel

  aktif   Misafir
merhaba arkadaşlar ben açık lisede okuyorum da bunlardan başka yeni testler var mı acaba devamı...
24.6.2017 15:57:10  AOL

  aktif   Misafir
Off sıkıldım ders çalışmak daha iyiydi sanki sınavlar bitti devamı...
24.6.2017 00:22:13  AOF

  aktif   bsr
merhaba arkadaşlar bir konuda fikir sahibi olmak istiyorum lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi? ben hemşirelik mezunuyum atama bekliyorum ama atamam olmadı normal memurluk için tercih yapmayı düş devamı...
23.6.2017 22:43:56  MEMUR

  aktif   Misafir
yılan dilinlede olsa bilgilendirdiğin için teşekkürler devamı...
23.6.2017 21:51:57  AOF

  aktif   seastar
universite cagina gelmis yahut okuyan birisinin bazi sorulari sormasi cok acayip kusura bakma ama sen aof okumayi planliyorsan bulundugun ildeki aof burosunun ne is yaptigini saniyorsun ne amacli Turk devamı...
23.6.2017 20:41:29  AOF

  aktif   Misafir
Arkadaşlar insan kaynaklarını aradım biraz önce.sınavın ne zaman olacagını sordum maliyeden onay bekliyoruz dediler. devamı...
23.6.2017 17:13:08  Diyan

  aktif   Misafir
Ben dib insan kaynaklarını aradım.sınav olacak dendi ta mart ayında.ama hala bişey yok. Galiba puanlarımız boşa gidecek.ben 86 puan aldım. Bi daha bu puanı alabilir miyim bilmiyorum. devamı...
23.6.2017 16:54:02  Diyan

  aktif   Misafir
daha yeni başlıycam bilmiyorum soruyoruz.. devamı...
23.6.2017 15:46:41  AOF

  aktif   seastar
Sence nereden alinabilir? Tabi ki bulundugun ildeki aof burolarindan kayitli ogrenciysen her donem yatirdigin ogrenim ucretine binayen sadece aldigin derslerin kitaplari ucretsiz bunlar disinda herhan devamı...
23.6.2017 13:44:23  AOF

  aktif   Misafir
Arkadaşlar toplu bir girişim olsa açıktan atama a için nereye müracaat edelim kime ulaşalım puanlar boşa gidecek devamı...
23.6.2017 13:40:05  Diyan

  aktif   Misafir
aöf kitaplarını nerden alıyoruz ve ücretlimi? devamı...
23.6.2017 08:03:26  AOF

  aktif   Misafir
ben aöf okuyor gno tam 2 oldu mezun olurmuyum devamı...
22.6.2017 16:59:46  AOF

GÜVEN OTO YEDEK PARÇA
Online Ucuz Oto Yedek Parça Satış Sitesi


Yedek parça fiyatlarını mutlaka görünüz

Opel
Chevrolet

   
 

23 Ağustos 2015 tarihli 59. ÖGG Özel Güvenlik Sınavı

   23 Ağustos 2015 tarihli 59. ÖGG Özel Güvenlik Sınavı          23 Ağustos 2015 tarihinde yapılacak olan 59.Özel Güvenlik (ÖGG) ve 35. Yenileme sınavına hazırlanmak için sitemiz bulunmaz fırsat.
           Bilindiği gibi özel güvenlik temel eğitim ve yenileme sınavlarında sorulan soruların %60 i, daha önceki sınavlarda çıkmış sorular dan oluşmaktadır.(46-49. sınavlar maalesef epey zordu ve geçmiş sorular daha az çıktı ancak neyseki 50. Sınavda geçmiş sınav sorularından daha çok çıktı ve nisbeten daha kolaydı) Her yeni sınav bir öncekine göre daha zor oluyor ancak bu sizi yıldırmasın son sınavda da daha önceki yıllarda çıkmış sorulardan epey miktarda çıkmıştır.
          Aşağıdaki linke tıklayarak sitemizde hazırladığımız özel sistem ile özel güvenlik sınavına hazırlanabilir ONLİNE olarak soru çözebilirsiniz. Web sayfamızda sadece özel güvenlik sınavı ile ilgili yaklaşık 7500 (ve sürekli artan sayıda) soru bulunmaktadır. 
          Ayrıca Özel Güvenlik sayfamızda, çözdüğünüz soru sayısına göre kaç isabetli atış yapmanız gerektiğini, kaç puan alacağınızı hesaplayabilirsiniz. Online soru çözümü için aşağıdaki linke tıklayınız.
  
   
  
Sınav giriş belgeleri yayınlandığında . 59. ÖGG Sınav giriş belgesini indirmek için aşağıdaki linke tıklayınız.

23.08.2015 tarihli 59. Özel Güvenlik Görevlisi sınavı giriş belgesini buraya tıklayarak açılan sayfaya TC kimlik numaranızı ve açılan sayfada bulunan güvenlik kodunu yazarak ulaşabilirsiniz. 

Şu an bu yazıyı okuduğunuza göre sitemize ulaşmışsınız çok şanslısınız.


Sınava hazırlanmak online soru çözmek için tıklayınız...
         
Yine sınavlara hazırlanmak için  özel güvenlik sınavı hazırlık ders notları 1, 2, 3, ... tavsiye ederiz.
Özellikle  silah bilgisi için özel güvenlik sınavı hazırlık ders notları 5 ten slayt gösterisi sayesinde hiç bilmeyen biri bile kolaylıkla silahın parçalarının öğrenebilir mutlaka görünüz
Başarılar.
Her zaman yayınızdayız sinavsorucevap.com ekibi
 
                 
    İLGİLİ KONULAR
  
71. Özel Güvenlik Temel Sınavı
66. Özel Güvenlik Sınavı Soruları
66. Özel Güvenlik Sınavı
64. Özel Güvenlik Sınavı Soruları
63. Özel Güvenlik Sınavı Soru ve Cevapları
2015-2016 Bahar Dönemi Kayıt Yenileme Tarihleri Belli Oldu
Özel Güvenlik Sınav Sonuçları açıklandı.
61. Özel Güvenlik Sınav Giriş Belgeleri Yayınlandı
2015 Komiser Yardımcılığı Sınavı Müracaatları Başladı
59. Özel Güvenlik Sınavı Cevapları Açıklamaları ile birlikte
59. ÖGG Özel Güvenlik Sınavı Sonuçları
29 Ağustos 2015 Ehliyet Sınav Soruları
2015 AÖF Kayıt Tarihleri
59.ÖGG Özel Güvenlik Sinavi 23 Ağustos 2015 Soru ve Cevapları
2015 Özel Okul Teşviği Belli oldu
27 Haziran 2015 tarihli Ehliyet Sınavı Soruları Yayınlandı
2015 KPSS Sınav giriş belgeleri yayınlandı
27 Haziran 2015 Ehliyet (MTS) Sınavı
2015 LYS Sınavı soruları ve cevapları açıklandı
2015 AÖF Tek ders sınavı sınav giriş yerleri açıklandı
 
 Bu haber 53327 kez okundu.     7963 yorum yapıldı
Adı : Üye olmadan yorum ekleyebilirsiniz.
Yorum :
4 + 2 =     
       
   taha53
3 mayıs da kart basvurusu yaptim sms gelicek dediler 50 gün oldu hala haber yok nolucak acaba bizde is bekliyoruz göremiyoruz mağdur kalıyoruz dusunmeleri lazim sonuçta aile gecindiriyoz is yok  Şikayet 
25.6.2017 13:26:21   Yorum Yap    
                   
   Kenan-ögg
Arkadaşlar 69. dönemim silahlı kimlik kartım bugün itibari ile elime ancak geçti.  Şikayet 
22.6.2017 14:16:08   Yorum Yap    
               
berkan  ben gittim evrakları verdim şubeye 20 gün sonra direk kimliğim geldi
Şikayet 
25.6.2017 15:48:24    
   
   Hulya34
Arkadaşlar slm yenileme sertifikami aldim gittim şubeye evraklari aldılar hiçbir bilgi vermeden 2 ay sonra gel dediler bisey anlamadım  Şikayet 
22.6.2017 12:28:17   Yorum Yap    
                   
   Yunus1907.
Arkadaşlar,ben bayrampaşaya evraklarımı verdim. 2 2.5 ay sonra banka dekontu +2 biyometrik fotoğraf ile telefona mesaj gelince bunlarıda getir dediler. Sizede aynısınımı dediler?  Şikayet 
21.6.2017 00:59:47   Yorum Yap    
               
Misafir  aynen öyle 3ay sonra mesaj gelir Şikayet 
21.6.2017 02:53:31    
Yunus1907.  eyvallah birader Şikayet 
21.6.2017 03:52:51    
   
   Soner0686
Anrkadaslar ankaradan 6 mayis 2017 de evraklarimiteslim ettim acaba o donemde evraklarini teslim eden silahsiz kimlik karti alacak cevap alan arkadaslar var mi  Şikayet 
20.6.2017 16:42:25   Yorum Yap    
                   
   Misafir
selamünaleyküm arkadaşlar bu ptt kaç günde getirir kimligi  Şikayet 
20.6.2017 00:24:40   Yorum Yap    
               
Cino  Maks 2 hafta da gelir Şikayet 
20.6.2017 10:28:06    
   
   Skr34
29 mayisda bayrampasa ozel guv sube mud evrak testim edip bi herhangibi bir sonuc alan var mi  Şikayet 
19.6.2017 19:19:05   Yorum Yap    
               
Cino  Bende beklemedeyim bakalım ne zaman gelicek mesaj silahsız mı Şikayet 
20.6.2017 10:30:33    
Skr34  Silahli benim Şikayet 
20.6.2017 15:14:08    
taha53  3 mayısdan veri bekliyorum kardeşim 50 gün oldu haber yok Şikayet 
25.6.2017 13:27:56    
   
   Cino
Arkadaşlar randevu alamayan arkadaşlarıma bir faydam olsun istedim eğer randevu alamıyorsanız dediklerimş deneyin mutlaka olacaktır kendimden biliyorum sertifikayı aldıktan 3 gun icinde aldım randevuyu öncelikle 1. Akşam 17:00 dan sonra 18:00 e kadar ve 21:00 ile 22:30 arasında mutlaka sayfayı açıp sürekli yenile butonu ile deneyiniz almayı elbet açılacaktır boş goruceksınız herhangi bi saatte yalnız şunu unutmayın illa bu saatlerde olucak iyi diye bişey yok bunlar garanti saatler ama örnek verelim ben randevu aldım evraklarım eksik oldugundan gece 2:00 de girip randevumu iptal ettim eğer bizde 2:00 gibi deniyorsak almayı mutlaka gorecegiz o iptal edilen randevuyu ayrıca çoğunuzda şuda olmuştur tam bilgilerimi giriyorum kaydettikten sonra dolu gosteriyor bana 3 gun oldu bu onunda taktigi şu bilgilerinizi biraz hızlı girmeyi deneyin adres de vakit kaybetmeyin yazmakla onu bir yere yazın bilgisayarınızda ve ya telefonunuzda kopyala yapıstır yapın hazırda dursun bu şekilde yapın mutlaka alıcaksınız Saygılarımla Bir Allah razı olsun demeniz yeterlidir BU ARALAR EVRAK TESLİM EDEN VE MESAJ GELEN VAR MI YADA İSTANBULDA KAÇ GÜNDE MESAJ GELEN OLDU YAZAN OLURSA SEVİNİRİM  Şikayet 
18.6.2017 10:47:09   Yorum Yap    
               
Misafir  Benimkisi tam 1buçuk ay sürdü istanbuldan Şikayet 
20.6.2017 10:11:19    
Misafir  Eyvallah saolasın dostum Şikayet 
22.6.2017 12:00:27    
   
   Ferduran
Silahlı için nisanda belgeleri veren ve mesajı gelen var mı?  Şikayet 
18.6.2017 09:00:29   Yorum Yap    
                   
   yooooo123
10 gün oldu kimlik kartı gelmedi ne zaman gelr acaba  Şikayet 
15.6.2017 15:44:57   Yorum Yap    
               
Skr34  20 gun oldu benimde 2 aydan once gelmez diyorlar Şikayet 
15.6.2017 18:03:06    
Misafir  @skr34 arkadaşın bahsettiği şeyle senin bahsettiğinin alakası yok. sen mesajın gelmesini bekliyorsun. adama mesaj gelmiş gitmiş fotoğraf ve dekontunu vermiş kargoyla kimliğinin gelmesini bekliyor. 10 gün uzun bir süre ortalama 1 hafta içinde geliyor ama 1 hafta daha bekle bakalım bayram öncesi gelecektir muhakkak. Şikayet 
15.6.2017 22:35:52    
yoooo123  aynen ben ptt den bekliom öbür işlemlerim bitti Şikayet 
17.6.2017 12:10:44    
Desperado  yoooo123 kardeşim benimde 16 17 gün oldu ptt bekleyeli mesaj geldi telefonuma kartınız kabul edilmiştir en yakın zamanda gönderilecektir diye Şikayet 
17.6.2017 20:02:09    
   
   işçi
Arkadaşlar İstanbulda güzel projeler varmı bilgisi olan yazarsa sevinirim teşekkürler  Şikayet 
14.6.2017 23:23:20   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Merhaba dostlar 27.08.2016 tarihinde yenileme eğitimine katılıp sertifika aldım, hemen belgelerimi teslim etmek için ögg randevusu almaya çalıştım, randevuyu en sonunda 12 aralık 2016 tarihinde almayı başardım, ve arşiv araştırması için beklemeye koyuldum daha önce silahlı özel güvenlik kimliğim için arşiv araştırması 15 günde tamamlanmıştı ama şimdi silahsız yenileme yapmama rağmen neredeyse 6 ay sürdü, tam vazgeçtim derken 9 haziran 2017 de mesaj geldi yeni kimlik basımı için gelin diyordu, neyse belgelerimi verdim kimliğin 1 haftada geleceğini söylediler büyük ihtimal gelecektir. Çünkü belgelerimi verirken görevliye sormuştum kaç ayda çıkar demişti 4-5 ay sürer tahmini dedi bende bekledim. Büyük ihtimal eski kimliğim silahlı olduğu için ona göre araştırma yapmışlardır genelde silahsızlar 3-4 ayda silahlılar 5-6 ayda tamamlanıyor.  Şikayet 
14.6.2017 11:47:26   Yorum Yap    
               
Misafir  sizinki istisna olmuş bence. çünkü genele bakacak olursak randevu gününden itibaren silahsız 2 ayda silahlı 3 ayda tamamlanıyor. tabi bu söylediklerim istanbul için geçerli. Şikayet 
14.6.2017 20:59:25    
   
   Misafir
İstanbul 80.günde mesaj geldi silahsız allah yardımcınız olsun  Şikayet 
13.6.2017 22:44:36   Yorum Yap    
               
Serkan34  Desene bizim is daha da zor bi polis akraba koyduk araya 7 mayis sinavina girdim 29 da da elden evraklari teslim ettim benim silahli bide bakalim ne zaman gelir Şikayet 
14.6.2017 00:02:57    
   
   Fatih s
Bugün 20 dk önce felan Tam 5:38 de ay sonraya randevumu aldım çok şükür Allah herkesin yardımcısı olsun  Şikayet 
13.6.2017 18:22:07   Yorum Yap    
                   
   weys
Bu 20 tl lik dekontu kaybettim bankadan isteyebilirmiyim acaba ?  Şikayet 
13.6.2017 05:58:46   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Arkadaşlar İstanbul silahsız 76.gün daha haber yok silahsız böyle uzun zaman bekleyen varmı?  Şikayet 
13.6.2017 00:22:01   Yorum Yap    
                   
   nboray
Dün emniyetten mesaj geldi kimlik için makbuz ve resim getirin diye. Bunları verdikten kaç gün sonra kimliğim teslim edilir ?  Şikayet 
12.6.2017 05:15:15   Yorum Yap    
               
Misafir  Bugün gider işlemlerinizi hallederseniz. 1 hafta sonra elinizde olur. Şikayet 
12.6.2017 06:10:00    
Skr34  Silahli mi kac gunde mesaj geldi Şikayet 
12.6.2017 10:05:28    
nboray  Silahsız. Yaklaşık 20 günde geldi mesaj Şikayet 
14.6.2017 07:29:35    
Skr34  O zaman bizim de 40 50 gune gelir en gec herhalde Şikayet 
14.6.2017 14:22:32    
   
   Hikmet Sönmez
herkese selamlar kasımda güvenlik kimliği almaya karar verdim gbt ile ilgili sıkıntılar beni nisana kadar sürükledi en son nisan 21de istanbul bayrampaşaya evrakları teslim ettim. tam bi ay sonra resim ile gelmem için mesaj gönderildi. bir hafta sonra resimleri teslim ettim arkasından 10 haziranda mesaj geldi ptt den kimlik onaylandığını ve en kısa zamanda teslim edeceklerini sölediler. bu süreçte tabi ben şuan 2 aydır kasiyerlik yapıyorum. en kısa zamanda güvenlik işlerine girmeyi düşünüyorum. Allah herkesin yardımcısı olsun hayat zor insanlarla uğraşmak zor.  Şikayet 
11.6.2017 03:09:50   Yorum Yap    
               
Ferduran  Kardeş ben de aynı tarihte evrak verdim ama mesaj yok hala... silahsız mı seninki? Şikayet 
11.6.2017 09:09:04    
Misafir  @Ferduran ; sende 21 nisanda verdiysen ve silahlı başvurduysan. Seninkinin daha vakti gelmemiş zaten. 50 günü tamamlamışsın daha. En erken 60 günde mesaj geliyor zaten 70 80 günüde buluyor hatta. Boşuna bekleme 2 hafta daha olmaz senin iş 26 ila 30 haziran arası beklediğin mesaj gelir daha erken bekleme bosuna. Şikayet 
11.6.2017 17:35:30    
   
   Misafir
BİRAZ ÖNCE AÇILDI SEÇTİM DEVAM ET DEDİM TEKRAR DOLUYA DÖNDÜ BÜTÜN SAATLER BU NE YA  Şikayet 
10.6.2017 22:06:11   Yorum Yap    
               
Misafir  BEKLEMELİYİM Mİ ACABA
Şikayet 
10.6.2017 22:12:42    
nboray  RANDEVU ALMAK BİRAZ SIKINTILI. TANIDIK BİRİ VARSA ONUN ARACILIĞI İLE VERİN EVRAKLARINIZI.. Şikayet 
12.6.2017 05:16:02    
Misafir  nasıl bi tanıdık polis felan mı ? Şikayet 
12.6.2017 21:35:51    
Misafir  bugun tam 5 :38 de aldım şansa :) Şikayet 
13.6.2017 18:20:59    
Misafir  hele şükür
Şikayet 
13.6.2017 18:21:13    
   
   Ferduran
Nisanda belgeleri verip mesajı gelen var mı? Silahlı  Şikayet 
10.6.2017 16:51:37   Yorum Yap    
               
Serkan34  29 da verdim ayin ne arayan nede soran oldu bide sira beklemeden verdim araya birini koyup beklicez brnce daha Şikayet 
10.6.2017 19:25:14    
Ferduran  Polis aramıştı pazartesi beni ama henüz mesaj yok Şikayet 
10.6.2017 23:59:16    
   
   Misafir
bu randevuyu nasıl alıcaz ya yok mu yardımcı olucak bir insan evladı  Şikayet 
10.6.2017 15:09:11   Yorum Yap    
               
Misafir  17.00 17.15 arası rendevu sistemine girin o saatlerde acılıyor Şikayet 
12.6.2017 11:40:55    
   
   Ersoy
Arkadaşlar ben evrakları Bayrampaşaya verdim fotoğraf almadılar 2ay içinde mesaj gelecek dediler ozaman fotoğrafını al gel dediler fotoğrafları verdikten sonra yine beklermiyim sizce kimligim iki ay icindemi gelecek acaba  Şikayet 
10.6.2017 11:18:47   Yorum Yap    
               
Misafir  Hayırlı olsun. Silahsız kimlik için evraklarını teslim eden arkadaşıma evrak tesliminden 39 gün sonra mesaj geldi. Silahlı kimlik için evraklarını teslim eden bana ise 69 gün sonra mesaj geldi. Mesaj geldikten sonra fotoğraf ve dekontu götürüyosun, kimlik 1 hafta sonra geliyor. Yani sana söyleyebileceğim şey; evraklarını verdikten 3 ay sonra yüzde 99 kimlik elinde olur. Silahsızsa biraz daha kısa bir süre. Ama 2 aydan önce kesinlikle bekleme, bazı istisnalar olmak üzere 4 ay bekleyenler bile oluyor. Zor bir süreç sabır dilerim. Şikayet 
10.6.2017 14:56:32    
   
   E95
Arkadaşlar evrakları teslimden sonra 20 tl lik dekontu mesaj gelince vericek mişiz tahminen kaç gün sonra gelir mesaj  Şikayet 
9.6.2017 14:14:47   Yorum Yap    
               
Misafir  2-3 ay gibi Şikayet 
9.6.2017 19:53:56    
   
   AtınıSikenKowboy
1 ay sonraya randevu alabildik şansa kimlik çıkmasıda 2 desek etti 3 ay  Şikayet 
9.6.2017 14:03:54   Yorum Yap    
               
Skr33  Araya tanidik koyduk ayin 29 da verdim evraklari 7 mayis sinavina girdim benim de prk umidim yok Şikayet 
9.6.2017 14:32:00    
   
   Fatih s
bayrampaşa şubeyi arasam randevu almam için bilgi biverirler mi acaba ?  Şikayet 
8.6.2017 12:53:07   Yorum Yap    
               
Fatih s  arıyorum ama bakan yok şaşırmadım ... Şikayet 
8.6.2017 13:04:40    
   
   Serkan34
Valla bende verdim 11 gun oldu vereli bindik bi alamete somumuzu allah iyi ede bussuru parada dok cslismadan bide uxerine bekle  Şikayet 
8.6.2017 05:18:11   Yorum Yap    
                   
   Misafir
30 Martta bayrampaşa güvenlik şubeye silahlı için evrakları teslim ettiğim günden bu zamana kadar tam 69 gün geçti ve az önce yani 69.gün beklediğim mesaj geldi arkadaşlar. Bekleyenlerin fikir sahibi olması açısından buraya yazıyorum. Allah hepinizin gönlüne göre versin.  Şikayet 
7.6.2017 18:07:46   Yorum Yap    Diğer 3 yorumu gör
               
Misafir  hayır evrakları verdikten bugüne kadar geçen 69 günde polis ya da bir başkası hiç bir şekilde benimle iletişime geçen olmadı. Direk mesaj geldi. Şikayet 
7.6.2017 23:42:21    
Ferduran  Beni pazartesi aramıştı hatta eve de gelmişler kimse yokmuş. Dosyamı 2 güne güvenlik şubeye teslim ederiz demişti. Acaba yarın gitsem mesajı beklemeden bişey çıkar mı? Şikayet 
8.6.2017 06:14:45    
Misafir  Mesaj gelmemesine rağmen gidip şansını deneyenler oluyor numaratik ekranına tc kimlik numaranı girip sıra numarası alıyorsun. Eğer sistem sıra numarasını verirse bil ki soruşturman bitmiştir.Girer işini halledersin.Sıra numarası vermez ise soruşturman hala sürüyor demektir. Yani bir şey çıkar mı çıkmaz mı bilemeyeceğim. Ya mesajın gelmesini beklemeye devam edeceksin ya da gidip şansını deneyeceksin. Şikayet 
8.6.2017 19:08:45    
Ferduran  Yanında sadece 20 liralık makbuz ve bir resim götürsem yeter mi? Şikayet 
9.6.2017 03:11:06    
Misafir  evet sadece o ikisini götürmen yeterli. Şikayet 
9.6.2017 06:51:46    
   
   Ferduran
Yakın zamanda silahlı kimliğini teslim alan yada alacak var mı?  Şikayet 
6.6.2017 22:12:57   Yorum Yap    
               
Serkan34  Valla bi on gun oldu vereli evraklari allah bilir kac gune cikwr Şikayet 
6.6.2017 22:34:53    
   
   ŞakaGibi
Arkadaşalar bayrampaşada tanıdık polis arkadaşı olan warsa söylesin bi zahmet evrakları teslim edelim  Şikayet 
6.6.2017 04:13:24   Yorum Yap    
                   
   e95
arkadaşlar bu dilekçe hangi sıraya göre ek kısmı yazılacak her yerde farklı var bide emniyetin sitesindeki eksik gibi napabilirim.  Şikayet 
6.6.2017 00:38:18   Yorum Yap    
               
Serkan34  Kurstan sertifika verilirken gerekli belgelerin yazili oldugu bi cizelge veriyorlar ona uy ne eksik ne fazla ben oyle yaptim Şikayet 
6.6.2017 01:50:08    
Misafir  ama orda ikametgah yok yani Şikayet 
8.6.2017 23:53:53    
   
   ŞakaGibi
Arkadaşlar birisi cevap verebilirmi kursu tamamladık sertifikamızı aldık fakat randevu alamıyoruz bunun bir yolu yokmu ?  Şikayet 
5.6.2017 18:35:57   Yorum Yap    
               
Fatih s  aynen katılıyorum
Şikayet 
5.6.2017 21:54:24    
Serkan34  Valla bende alamadim bi tqnidik buldum elden verdim ama burda konusulan 9 9.30 arasi genelde aliyormus rwndevu Şikayet 
6.6.2017 00:22:43    
Fatih s  Akşam 9 da daha dün baktım yok arkadaş ful dolu rezillik üst safada
Şikayet 
6.6.2017 19:06:17    
   
   Ferduran
Polis bugün aradı ve birkaç gün içinde soruşturmanın biteceğini evrakları güvenlik şubeye vereceklerini söyledi. Kimlik başvurusu için cuma günü bayrampaşaya gitsem sıra alabilir miyim?  Şikayet 
5.6.2017 18:23:01   Yorum Yap    
               
Misafir  hayır 2-3 ay daha bekliceksiniz malesef Şikayet 
5.6.2017 18:35:24    
Ferduran  Şaka mısınız 2 ayda alan nasıl alıyor peki ... ayrıca soruşturma bştmiş neden bekliyim 3 ay daha... bu alanların torpili mi var Şikayet 
5.6.2017 23:58:38    
Misafir  Kaç ay bekledin dosyayı teslim ettikten sonraa Şikayet 
16.6.2017 01:15:22    
   
   e95
Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma Formunun en sonunda nüfus cüzdanı suretini onaylayanın adı görevi kısmına kim imza atıcak  Şikayet 
4.6.2017 23:27:42   Yorum Yap    
               
Serkan34  Bagli olduguz muhtara onaylatacaksiniz Şikayet 
5.6.2017 00:11:00    
e95  Teşekkür ederim Şikayet 
5.6.2017 00:48:49    
e95  20 TL LİK Harcı verilen hesabamı yatırcaz
birde 520 tl lik paarayı ilçeye bağlı vergi daieresine mi yatırcaz
Şikayet 
5.6.2017 00:54:05    
Serkan33  Bana kursdan veediler bunu kursa sorarsan daha saglikli bilgi alirsin ben ist da yasiuorum vatan emn mudurugunun ordaki vergi dairesinden yatirma mi soylediler Şikayet 
5.6.2017 10:07:44    
   
   Fatih s
yav arkadaşlar ne zaman baksam dolu bu nasıl bir çalışma sistemi mağdur kalmaya mahkummuyuz biz nasıl randevu alıcaz böyle saçmalık mı olur  Şikayet 
4.6.2017 21:33:50   Yorum Yap    
               
Serkan34  Valla bi tanidigin varsa polis falan sira almadan yaparsin yoksa cok beklersin Şikayet 
5.6.2017 00:12:23    
Fatih s  tanıdığım yok malesef böyle düzenin i
çine sıçim
Şikayet 
5.6.2017 14:41:02    
Misafir0686  Kardesim gece saat 12 ye bes kala sayfayi ac eger gun dusmemisse yenile ya tam gece 12 de yada bir iki dakima gece ueni gun dusuyor hemen bi saate tikla bazen gecmis gunlerdede randevu iptal eden oluyor onlara da goz at yeni gunu kacirirsan ben o sekilde ayni gune aldim randevuyu Şikayet 
20.6.2017 16:37:36    
Soner0686  Kardesim gece saat 12 ye bes kala ac sayfayi yeni gun dusmemisse yenile saat tam 12 de yada bir iki dakika gece duser Şikayet 
20.6.2017 16:38:55    
   
   Emine..
Selam arkadaşlar, dilekçe ile araştırma formunu tam olarak nerden bulabilirim ? Birde bunları kime onaylatacam harç parası randevu gününden önce mi yatırmam gerekken para ve nereye yatırmam gerekiyor yardımcı olabilirseniz sevinirim teşekkürler  Şikayet 
4.6.2017 15:09:41   Yorum Yap    
               
Serkan34  Formlari internetten indire bilirsin bilgisayar ortaminda doldurulacak arsiv arastirma fornu bagli oldugun mugtarliga onaylatilacak harclari yatirnadan guvenlik sube islem yapmaz butun bilgiler kursunuzca verilmeliydi bu arada Şikayet 
4.6.2017 21:08:08    
Emine..  Henüz kurstan almadım sertifikayı ama alınca bilgi verirlerse iyi o zman Şikayet 
4.6.2017 22:34:17    
Serkan34  Verirler kesin Şikayet 
5.6.2017 00:11:45    
Serkan34  Fazla beklemeni tavsiye etmem eyer calismiyorsan bence devlette isler gec ilerliyor bir an evel belgeni al islemlerini yap ben 7 mayis sinavina girdim ayin 29 da evraklarimi ni twnidik araciliyla verdim benimle kursa gelen arkadaslar temmuz sonuna randevu alabildiler Şikayet 
5.6.2017 00:14:30    
   
   Yetkili Amir
Beyler yenileme için randevu bir türlü alınmıyor yaklaşık 5 gündür bakıyorum full dolu gözüküyor nası olcak bu iş ya  Şikayet 
4.6.2017 13:20:11   Yorum Yap    
               
:)))  yetkili amir ne ya :D bende kor amir :D Şikayet 
13.6.2017 16:38:38    
   
   Zeynoli
Çoook çalışın.kaznırsınız  Şikayet 
4.6.2017 11:15:07   Yorum Yap    
                   
   Zeynoli
Sınava girecek llan arkadaşlar.çok çalışın çok test çözün.kendinizi zorlayın çok çok çözün.ben kursa başlamadan daha çalışmaya başladım.çok şükür tek sınavda geçtim.ewraklarımı hazırladım.teslim ettim .şimdi kartımı bekliyorum  Şikayet 
4.6.2017 11:14:01   Yorum Yap    
               
Misafir  Kac gun sonra randevu verdi size emniyey ve hangi şehir ? Şikayet 
4.6.2017 13:20:47    
   
   Misafir
Arkadaslar bisey sorucam beni bugün polis aradı adres teyidi için sizce ne kadar daha sürer bh kimlik alma işi  Şikayet 
2.6.2017 17:22:51   Yorum Yap    
               
Misafir  3-4 ay sürer Şikayet 
2.6.2017 18:41:11    
yoooo123  bencede 3-4 ay
Şikayet 
2.6.2017 18:59:05    
Misafir  Nasıl 3-4 ay ya sakamı yapıyorsunuz 1 ay önce evrakları verdim bugun aradılar 4 ay dahamı bekliyecez Şikayet 
2.6.2017 20:55:13    
   
   YetkiliAmir
Yenilememizi yapdık evrak teslimi icin bütün randevular dolu gözüküyor şaka gibi ?  Şikayet 
1.6.2017 23:45:28   Yorum Yap    
                   
   Emine...
Ya bu randevu saati belli değil mi saat kaç gibi açıyorlar belli değil  Şikayet 
1.6.2017 19:27:39   Yorum Yap    
               
Serkan34  Tanis biri yoksa zor Şikayet 
2.6.2017 00:26:21    
Misafir  Ben 4 temmuza aldım saat akşam üzere saat 5 dedim mi bilgisayarın yada akıllı telefonun basina gec 15 20 dakka bekle yeni gün sisteme düşer hızlı olmalısın 15 dakika içinde tükenir haberin ola gecen hafta böyleydi şimdi pazartesiden sonra bu hafta belki değişrbilir saati Şikayet 
4.6.2017 05:18:01    
   
   Misafir
CVPLAR NERDE YA
 Şikayet 
1.6.2017 17:02:40   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Seltfikayı aldım randevu alamıyorum ne yapmalıyım  Şikayet 
31.5.2017 23:15:07   Yorum Yap    
               
Serkan34  Evraklarini tamamlayip kaymakligin icinde bulunan ozel guvenlik subesine vereceksin Şikayet 
31.5.2017 23:42:05    
Serkan34  Tabi randevu almis olman lasim almadiysan 1 ay sonraya belki alirsin Şikayet 
31.5.2017 23:42:48    
   
   Ebru 18
Arkadaşlar bu 46. yenileme sertifikaları nezaman alacağız bilgisi olan varmı??  Şikayet 
31.5.2017 17:19:01   Yorum Yap    
                   
   Yrtre
arkadşlkarlar ben silahsızdan silahlıya ceviricem kartımı şartların elerdir bunun sınav girince tüm sorulardanm ı yok sa sadece silah sorularından mı sorumlu olurum
Bilen birisi yardim etsin arjadaslar
 Şikayet 
30.5.2017 10:25:28   Yorum Yap    
                   
   Misafir
İstanbul Bayramşaba şubeye evrakları teslim ettiğim günden bugüne 61 gün geçti. Hala ne arayan var ne de soran. Benimle aynı durumda olan arkadaşlar var mı ? Ne yapacağım konusunda en ufak bir fikrim yok, beklemekte can sıkıcı bir hal almaya başladı.  Şikayet 
30.5.2017 10:10:44   Yorum Yap    
               
yoooo123  benimde aynı kardeşim.63.gün mesaj gelmedi.çok sıkıcı tabikide ama oraya gitmen bişey değiştirmez mecbur bekliyecez Şikayet 
30.5.2017 14:11:38    
Misafir  66. gün telefonla haber alamadım gittim bişe söylemediler bende bimere hergün şikayet yazıyorum napıyım Şikayet 
31.5.2017 01:45:47    
Misafir  bazen mesaj gelmiyor diyenler olmuştu 60 günü geçtikten sonra gidin numaratöre tcnizi girin eğer onay verirse soruşturmanız bitmiştir girin camlı odaya işlerinizi halledersiniz diyenler olmuştu. 1 hafta daha bekleyip haber gelmezse duruma göre gidip bunu deneyeceğim bende. Sen yaptın mı bu dediğimi ? Şikayet 
31.5.2017 03:20:55    
yoooo123  yaptım kardeşim fiş vermiyor Şikayet 
31.5.2017 11:32:10    
   
   Bki2
Merhaba bn kartı yeni almiştim yanlız ameliyat oldum apsndist bixim işe girmemiz ertelendi apandist smeliyati olduk sıkntı olurmu  Şikayet 
30.5.2017 09:35:13   Yorum Yap    
                   
   Serkan34
Sadece 25 silah sorusu ve atis sinavindan sorumlusun  Şikayet 
30.5.2017 02:01:06   Yorum Yap    Diğer 1 yorumu gör
               
Kaderrrr  Benim dosyam yandı yeni actirdim aynı sorularla karsilasirimmi 57 59 puanlarla kaldimm Şikayet 
30.5.2017 07:52:04    
Kaderrrr  Enhar tıp merkezinde sağlık raporu alan varmı ücreti ne kadar arkadaşlar devlette 200 dediler Şikayet 
30.5.2017 07:53:44    
Serkan34  Soru tarzi degismisti 70 donemde salik raporu da devlet hastanesinde her yerde 200 Şikayet 
30.5.2017 17:43:27    
Kaderrrr   Serkan nasıl soru tarzı deysmis bikactane dyismstir Şikayet 
30.5.2017 21:00:02    
Serkan34  Valla zaten soylenen bu sene mufredat da degisiyor bilginiz olsun sorularda temel ayni ama 65 66 67 68 69 a gore cok zordu Şikayet 
30.5.2017 21:50:35    
   
   Ksjdju
n kraaat
arkadşlkarlar ben silahsızdan silahlıya ceviricem kartımı şartların elerdir bunun sınav girince tüm sorulardanm ı yok sa sadece silah sorularından mı sorumlu olurum
Bilen birisi yardim etsin arjadaslar
 Şikayet 
29.5.2017 18:30:57   Yorum Yap    
               
Yunus1907.  Sadece Silahlı soruları yapıcaksın kardeş,silahsızı boş bırakıcaksın... Şikayet 
31.5.2017 16:12:01    
   
   kraaat
arkadşlkarlar ben silahsızdan silahlıya ceviricem kartımı şartların elerdir bunun sınav girince tüm sorulardanm ı yok sa sadece silah sorularından mı sorumlu olurum  Şikayet 
29.5.2017 13:40:32   Yorum Yap    
                   
   Serkan34
Bayrampasa subeye gideceklerin allah yardimcisi olsun hi tanidiginiz yoksa zaten randevu yok ben 7 mayis sinavi girdim bi akrabam vasitasiyla siri beklemeden halledim  Şikayet 
29.5.2017 12:05:57   Yorum Yap    
               
Pora  Silahsizdan silahliya gecisde sinava girerken tum sorularimi yoksa sadece silah sorularını mi cevapliyoruz Şikayet 
29.5.2017 14:24:24    
Serkan34  Silah sorulari ve atis a girersin Şikayet 
31.5.2017 23:44:17    
   
   Serkan-1544
Arkadaşlar ben vardiya sistemi ile ilgili bilgi almak istiyorum tecrübeli arkadaşlar cevap verirse sevinirim. 2 gündüz 2 gece 2 off çalışma sisteminde diğer 1 gün ne oluyor ? Bu şekilde 6 gün olmuş oluyor cevap verirseniz sevinirim.
 Şikayet 
28.5.2017 13:22:51   Yorum Yap    
               
Misafir  diğer bir gün geriye kayıyor.. yani sen 2 off günün cumartesi pazar a denk geldiysen birdaki off günün cuma cumartesi.. perşembe cuma böyle geriye doğru akıyor günler.. Şikayet 
29.5.2017 02:20:43    
   
   Fatih er
Arkadaşlar yakın zamanda bayrampaşa şubeye gidecek olan varsa yardımcı olabilir mi bana çok ufak bir yardım...?  Şikayet 
28.5.2017 04:05:49   Yorum Yap    
                   
   Misafir
İstanbulda 70. Dönem sertifikaları verilmeye başlandımı?  Şikayet 
26.5.2017 19:54:37   Yorum Yap    
               
Misafir  sınavdan 2 hafta sonra verildiği bilgisi verildi bana ama ne kadar doğru bilmiyorum tabi
Şikayet 
26.5.2017 20:44:18    
   
   girl
setifikamı aldım ama üzerinde not yazmıyor sertifika notumun yazması gerekir mi  Şikayet 
25.5.2017 19:52:59   Yorum Yap    
               
Ata16  Hayirlisi olsun. Gerekmez. Şikayet 
26.5.2017 14:01:22    
   
   Emine...
Randevuyu hangi saatlerde almalıyız  Şikayet 
25.5.2017 00:10:51   Yorum Yap    
               
tnc  Gece 00.00 dan sonra boş bi randevu yakalayabilirsiniz siteden mutlaka gece randevu almaya bakın.. Şikayet 
25.5.2017 13:26:56    
   
   YÖNETİM-ERHAN
Merhaba Değerli arkadaşlar Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.  Şikayet 
24.5.2017 21:51:54   Yorum Yap    
               
Misafir  silahsız 55 gün oldu evrakları teslim edeli bi haber yok telefonla ulaşaöıyoruz nasıl bilgi alıcaz?
Teşekkürler
Şikayet 
24.5.2017 23:17:34    
Misafir  benimde 51 gün oldu ses yok yer istanbul Şikayet 
24.5.2017 23:20:26    
yoooo123  silahlı 58.gün mesaj gelmedi telefona Şikayet 
25.5.2017 10:54:59    
   
   Misafir
Arsiv arastırma formunu nerden cikarticaz  Şikayet 
24.5.2017 13:18:43   Yorum Yap    
               
İsminiz  İnternetten Şikayet 
24.5.2017 16:44:31    
   
   Abdul12
Arkadaşlar 18 19 yadindakiler güvenligi alan varmi  Şikayet 
24.5.2017 11:44:06   Yorum Yap    
                   
   Haso12
Zeytinburnunda guvenlik işi bilen varmi yardimci olun  Şikayet 
23.5.2017 01:10:29   Yorum Yap    
                   
   Gk7
Arkadaşlar ögg ißi bilen varma avrupa yakasi  Şikayet 
23.5.2017 00:52:40   Yorum Yap    
                   
   Fatih s
Arkadaşlar Silahsız kimlik kartımı ne zaman alırım 7 mayısda ki sınavı kazandım da ne zaman alırım sizce kartı  Şikayet 
22.5.2017 12:33:58   Yorum Yap    Diğer 4 yorumu gör
               
Fatih s  Kader Kolaydı çıkmış sorulara düzenli olarak günlük soru çözerek geçebilirsin
Şikayet 
3.6.2017 00:03:13    
Kaderrrr   Tsk ederim ben bi alamadım nasip olmadı 2 veya 3 puanla kaybettim tekrar gireceğim ayni sorular gelicek diye umutluyum gecen kitapçık aldım point güvenlikte ayni sorular hepsii Şikayet 
3.6.2017 20:47:12    
Kaderrrr  Kacta kaca kadar cozebilirim yazılı olarak?? Şikayet 
3.6.2017 20:47:57    
FATİH S  İNŞALLAH bu sefer kazanırsın soruları ezberlemeye çalış bol bol soru çöz geçiceksindir Şikayet 
3.6.2017 22:38:16    
Kaderrrr  Çok Mersi inş yaaa Şikayet 
5.6.2017 19:59:13    
   
   Misafir
Evrakları hazırladıktan sonra emniyet müdürlüğünün yeri var mı? Yoksa bize yakın emniyet oluyor mu? Yardımcı olur musunuz?  Şikayet 
21.5.2017 23:20:48   Yorum Yap    
               
Misafir  Ozel guvenlik daire baskanligi bulacaksiniz emniyetle alakasi yok randevu alacaksiniz once sonra belgeleri teslim edeceksiniz Şikayet 
1.6.2017 13:08:48    
   
   Kekooo
Arkadaslar istanbul da silahli kimlik icin msj minimun 60 gunde msj geliyor. Bugun pazar gunu olmasina ragmen msj geldi. Bugun tam 60.nci gun benimki. Bide sorusturma icin polis falan gelmedi bilginiz olsun.  Şikayet 
21.5.2017 17:47:45   Yorum Yap    Diğer 1 yorumu gör
               
YOOOO123  EVRAKLARI HANGİ TARİHTE TESLİM ETTİN
Şikayet 
21.5.2017 20:24:46    
YOOOO123  POLİS GELMİYOR ZATEN SADECE TELEFONLA TEYİT EDİYOR Şikayet 
21.5.2017 20:25:20    
Kekooo  Evrak teslim tarihim. 21 mart. Zaten belirttim tam 60 gun oldu diye Şikayet 
21.5.2017 20:31:54    
Misafir  polis gelmediği gibi telefonda açmadı bana, seni hiç arayan soran olmuşmuydu Kekooo ? Şikayet 
21.5.2017 21:21:36    
Kekoo  Yok arkadaslar ne polis geldi nede arayan soran sadece 60 gun sonra msj geldi. Şikayet 
22.5.2017 00:19:12    
   
   Giza
BURSADA YAŞAYANLAR VARMI ?  Şikayet 
21.5.2017 14:57:09   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Randevu alamıyorum hergün dolu gösteriyo nasıl alırım  Şikayet 
21.5.2017 12:21:44   Yorum Yap    
               
tnc35  Gece 00.00 dan sonra bütün günleri tek tek dolaş dene mutlaka bi boşluk çıkıyor bunu yap ben öyle almıştım. Şikayet 
21.5.2017 12:55:32    
yoooo123  saat 10da randevu iptal edenler var rahat rahat alırsın tam akşam 10:00 da al erken tarihde alırsın. Şikayet 
21.5.2017 13:09:31    
yoooo123  mayıs ayında alırsın Şikayet 
21.5.2017 13:09:57    
   
   tayloo
arkadslar yenib kursa baslayacam sinavlar nasil kolaymi  Şikayet 
20.5.2017 21:06:41   Yorum Yap    
               
Misafir  çıkmış sorulara çalışırsan rahat geçersin Kolay Şikayet 
22.5.2017 12:31:39    
   
   Sahin344
O bölümleri bos birak  Şikayet 
20.5.2017 18:40:40   Yorum Yap    
                   
   Bahattin çelik
70sınavı gectim çok şukur ilkseferde gectim  Şikayet 
20.5.2017 15:31:23   Yorum Yap    
               
Kaderrrr   Bahattin sorular zormuydu ilk sinavmiydi hayırlı olsun bende girecem Temmuz da zor dedi arkadaş deyistirmisler sorulari kursta kitapçık aldım aynı sorular gecmiste Şikayet 
31.5.2017 22:47:19    
   
   mücahitttt
yeni kimlik kartı ile arşiv araştırma formu nasıl yapılır yeni kimlikte cilt numarası felan yazmıyor nolur yardımcı olun yapamadım  Şikayet 
20.5.2017 10:45:58   Yorum Yap    
               
mucahitttttttt  yardım eden yokmu lütfen
Şikayet 
20.5.2017 14:36:34    
ahmetttttt  hiç mi ilgilenen yok ya koca sitede yazık ya bir yadımı edin bende takıldım Şikayet 
20.5.2017 18:24:38    
Misafir  Arşiv araştırma formu temel eğitim sertikanı aldığın yerde çıkara biliyosun Şikayet 
21.5.2017 03:53:13    
   
   Fatih Koca
Silahsız yazılı 61 almışım geçmiş oluyormuyum ve geçmişsem eğer sıradaki işlemleri söylermisiniz acaba sertifakayı ne kadar süre içerisinde almış olurum  Şikayet 
19.5.2017 17:34:51   Yorum Yap    Diğer 1 yorumu gör
               
Düşünceli Adam  Kardeşim 61 puan aldıysan geçersin. Geçme puanı 60 silahsız kimlik almak için 60 puan yeter. 2 hafta içinde sertifika çıkıyor. Kurstan sertifikanı alabilirsin. Şikayet 
19.5.2017 22:54:45    
Fatih Koca  Teşekkürler Abi Bir sorum daha olucak 2 hafta sonra mı gitmeliyim kurs a yoksa gidip bilgi almalımıyım sizce ? Şikayet 
20.5.2017 11:30:23    
Düşünceli Adam  Gitmeden önce kursunu ara bilgi versinler.Bazen onlar çıksada sertifikan aramayı unutuyolar sen 2 hafta olunca ara onlar cevabı verirler. Şikayet 
24.5.2017 01:20:02    
Düşünceli Adam  Gitmeden önce kursunu ara bilgi versinler.Bazen onlar çıksada sertifikan aramayı unutuyolar sen 2 hafta olunca ara onlar cevabı verirler. Şikayet 
24.5.2017 01:20:03    
Fatih Koca   Tşk ederim Şikayet 
3.6.2017 00:05:40    
   
   Sahin344
Mesai günleri disindada mesaj geliyor bayram felan hikaye  Şikayet 
19.5.2017 09:25:28   Yorum Yap    
               
Misafir  kaç günde mesaj geldi kardeş Şikayet 
20.5.2017 12:08:49    
Sahin344  35 gunde Şikayet 
20.5.2017 18:42:32    
   
   Memo34
40 gun sonra msj gelir dedi polis 45 gun oldu gelmedi gittim subeye sira makinasina tc mi girdim fis verdi dekontla biyometrik fotografi verdim imzami attim bir haftaya gelir kimlik dedi 5nci gün yani dün kimligim geldi msj gelmeyenler 40 gunu gectiyse gidip sira makinasina tc sini girsin fis verirse sorusturma bitmis demektir.  Şikayet 
19.5.2017 09:18:44   Yorum Yap    
               
yoooo123  silahlı imkanı yok 45 günde alan görmedim kardeş.silahsızdır onlar Şikayet 
19.5.2017 11:26:14    
yoooo123  en az iki ay Şikayet 
19.5.2017 11:26:37    
yoooo123  iki defa gttm oraya öyle bişey görmedim 45 günde giren odaya Şikayet 
19.5.2017 11:27:28    
ttn  benimde 55 gün oldu Şikayet 
19.5.2017 13:46:39    
Misafir  silahlı istanbul 42. gün mesaj geldi Şikayet 
20.5.2017 05:27:07    
   
   REİSS
70 dönem sonuçlar açıklandı beyler bayanlar Bızde geçmışız ALLAh ın izniyle sılahlı olarak darısı Sızlerın basına ....  Şikayet 
18.5.2017 15:47:22   Yorum Yap    
                   
   Serkan 34
70 donem sonuclari aciklandi arkadaslar ben silahli gecmisim darisi sizlerin basina bilginize  Şikayet 
18.5.2017 14:35:21   Yorum Yap    
                   
   yoooo123
bu nasıl iş ya 5 aydır boş gezioz.52.gün mesaj gelmiyor yaa  Şikayet 
18.5.2017 11:39:09   Yorum Yap    
               
Ünzile b.  Kardeşim ben sana ne dedim yarın 19 Mayıs şube çalışmıyor sana mesaj dekan göndermeler önündeki hafta mesaj gelir bir hafta on gün gibi bir sürede kimliğin elinde ayrıca polis aradımı seni aramadıysa hiç bekleme önümüzdeki hafta 60 gün tamamlandıktan sonra şubeye bir sor derim Şikayet 
18.5.2017 13:37:01    
yoooo123  40 gün olduğunda aradı kardeşm.inşalh gelir saolasın. Şikayet 
18.5.2017 17:02:15    
Ünzile b.  Kardeşim sen şubeye pazartesi evrakların la git polis seni aramış kesin mesajda bir sıkıntı olmuştur yoksa sana çoktan mesaj gelmesi lazım Anadolu yakasında oturuyorsanız iş konusunda yardımcı olurum
Şikayet 
20.5.2017 13:36:13    
yoooo123  zaten 50.günde şubeye gittim fiş vermedi kardeşim.bekliyeceksin dediler müdüre kadar çıktım Şikayet 
21.5.2017 13:12:10    
   
   Serkan34
70 donem sonuclari bu gun mu aciklanacak  Şikayet 
17.5.2017 17:21:36   Yorum Yap    
                   
   Hamzan
İş nasi bulcaz  Şikayet 
17.5.2017 16:04:08   Yorum Yap    
                   
   Hayri12
Zeytinburnu güvenlik isi bilen varmi  Şikayet 
17.5.2017 16:03:03   Yorum Yap    
               
3434  Sinav soniclarimi aciklaniyor bu gun Şikayet 
17.5.2017 17:07:30    
Misafir  paşa rıdvan aytaç güvenlik işi her yere vardır kar aldıktan sonra
Şikayet 
18.5.2017 23:28:15    
   
   fenerli13
Arkadaşlar birazdan açıklanıyor sonuçlar. Bilginize. Hayirlisi
 Şikayet 
17.5.2017 10:26:51   Yorum Yap    
               
3434  Bu gun mu 70 donem mi
Şikayet 
17.5.2017 17:13:45    
Misafir 4  7 mayis sinavi mi Şikayet 
17.5.2017 18:24:05    
Misafir  bu gunmü acıklanacak 70. dönem
Şikayet 
18.5.2017 11:32:39    
   
   Ayşegül 4321
Slam arkadaşlar bu yenileme sınav sonuçları mayıs 26 sında açıklanacakmış peki sertifika nezaman elime geçer diyer evrakların hepsi hazır randevu işinide halletdim fakat haziran 8 de kimlik sürem doluyo ve tam 8 inede randevu aldim sizce yetişirmi sertifikam şimdiden teşekkurler..  Şikayet 
17.5.2017 09:57:45   Yorum Yap    
               
Misafir  26sından açıklanacak bilgisini nerden aldınız bilmiyorum ama. 26sında açıklanması imkansız. normal şartlarda cuma günü açıklanacak fakat tarih 19 mayısa denk geldiği için belki 22 mayıs pazartesiye sarkar 26 ya kalması imkansız. 8 hazirana hayli hayli yetişir sertifikanız merak etmeyin. Şikayet 
17.5.2017 11:50:42    
   
   Mıstık 1234
Arkadaşlar bu sinav sonuçlari açıklandiktan sonra tahmini olarak sertifika kaç günde elimizde olur?  Şikayet 
16.5.2017 19:15:04   Yorum Yap    
               
Misafir  31 mayıs çarşamba günü sertifikanızı alırsınız. Şikayet 
17.5.2017 02:10:31    
   
   Ünzüle b.
Arkadaşlar İstanbul için kimlikler 60 ile 70 gün içinde ele ğeçiyor fazla kafaya takmayın  Şikayet 
16.5.2017 14:21:54   Yorum Yap    Diğer 2 yorumu gör
               
yoooo123  inşllh kardeşim saol. Şikayet 
16.5.2017 18:45:31    
Misafir  yoooo123 kardeşim, mesaj gelince buradan yazarmısın. benimde 50 gün oldu mesaj bekliyorum Şikayet 
17.5.2017 02:13:01    
Kekoo  Kardesim 56 gun oldu msj gelmedi subeye gittim siramatikten sirada vermiyor. Şikayet 
17.5.2017 11:34:29    
Misafir  60 gün dolduktan sonra sıramatikin sıra verdiği söylenmişti burada geçtiğimiz günlerde. benimde 50 gün oldu 60ın dolmasını bekliyorum duruma göre bende gideceğim şubeye. sende bekle bakalım 1 hafta 10 gün daha yapacak bişeyimiz yok ne yazık ki Şikayet 
17.5.2017 11:54:25    
yoooo123  tmm kardeşim bu sayfadan yazarmm Şikayet 
17.5.2017 12:58:46    
   
   Gk7
Arkadaşlar sizce en güzel ögglik ypilvak yer nere avm kotu diyorlar neredi olmali  Şikayet 
15.5.2017 11:08:06   Yorum Yap    
               
Misafir  Yaşın gençse bir zenaatin varsa hiç bu işe bulaşma gün gelir lanet edersin. Şikayet 
15.5.2017 19:36:07    
Gk7  Nie bole dedin şimdi Şikayet 
16.5.2017 00:36:49    
Yunus1907.  Site güvenliği, adliye, havaalanı hiç çekilmez.En iyisi banka güvenliği karışanın yok edenin yok... Şikayet 
16.5.2017 12:40:47    
Gj7  Park olmazmu Şikayet 
16.5.2017 21:22:23    
Yunus1907.  Denemek lazım :) Şikayet 
17.5.2017 16:18:43    
   
   REİSS
7.Mevlana?nın ?kar taneleri ne güzel
anlatıyor, birbirine zarar vermeden de
birlikte yol almanın mümkün olduğunu?
sözü, başarılı bir iletişim kurmak ve
toplumsal uyumu sağlamak açısından
aşağıdakilerden hangisinin önemli
olduğunu vurgulamaktadır?
A) Kibarlık
B) Farklılığa saygı ve hoşgörü
C) Kendine güven
D) Zeki olmak
E) Doğru algılamak
hangisi cevap sizce arkadsşalr ?
 Şikayet 
14.5.2017 21:50:50   Yorum Yap    
               
Misafir  B şikki Şikayet 
15.5.2017 10:08:33    
   
   Sefao
Askerlik yapmamış öggler işe girerken sıkınti olurmu  Şikayet 
12.5.2017 11:39:12   Yorum Yap    
               
Yunus1907.  Olmaz, kardeşim... Şikayet 
13.5.2017 12:07:49    
   
   Hüseyin Aslan
cevap şıkları ne zaman açıklanır acaba ?  Şikayet 
12.5.2017 10:37:47   Yorum Yap    
                   
   munganmetin
merhaba arkadaşlar sorular açıklandı aşağıda ki linkten ulaşabilirsiniz.
www.ozelguvenlik.pol.tr/Sayfalar/sinavsoru.aspx
 Şikayet 
11.5.2017 00:20:42   Yorum Yap    
                   
   munganmetin
merhaba arkadaşlar sorular açıklandı aşağıda ki linkten ulaşabilirsiniz.
www.ozelguvenlik.pol.tr/Sayfalar/sinavsoru.aspx
 Şikayet 
11.5.2017 00:15:15   Yorum Yap    
                   
   Sefoo
Yaşi 18 19 20 olan öggler işe girerken deneyim soruyorlarmı  Şikayet 
11.5.2017 00:00:36   Yorum Yap    
               
YOKKK  SORMAZ Şikayet 
11.5.2017 00:44:36    
   
   sevda07
merhaba ben iem den randevu aldım fakat silahlı kimlik yenilemeden almışım ama ben eski kimliğimi yeni kimliğe cevirme işlemi yapacam sorun olurmu yanlış yere tıklamışım randevu alırken ??  Şikayet 
10.5.2017 23:30:00   Yorum Yap    
               
hehe  sorun olmaz hanımefendi çünkü bütün işlemler aynı noktada yapılıyo merak etme Şikayet 
11.5.2017 14:09:29    
   
   hande34
selam arkadaşlar bişey sorcam yeni kimlik (eski kimliği olanlar) başvurcam ne gibi evraklar isteniyor bilginiz varmı  Şikayet 
10.5.2017 23:28:15   Yorum Yap    
                   
   Hado12
Pttden mesaj geldi en kisa sürede teslim edilcekmiß perşembe vya cuma gelirmi carßamba geldi mesaj  Şikayet 
10.5.2017 22:57:31   Yorum Yap    
               
hehe  cuma günü kartın elinde merak etme Şikayet 
11.5.2017 14:07:41    
   
   Federal
Sorular neden açıklanmıyor  Şikayet 
10.5.2017 18:11:12   Yorum Yap    
                   
   FABRİ
NEDEN ACIKLANMIYOR BU SINAV SORULARI SAAT KAÇTA AÇIKLANACAK  Şikayet 
10.5.2017 10:28:46   Yorum Yap    
                   
   hado12
Kart gelmedi 5gun oldu ne zamn gelir kargoyla 10gun dediler  Şikayet 
9.5.2017 12:58:00   Yorum Yap    
               
nedim122637763  nasıl 5 gün oldu gelmedi ptt den sorgula geri gitmiştir o kesin Şikayet 
10.5.2017 21:09:42    
   
   Kekooo
Arkadaslar. Evraklari vereli tam 50 gun oldu. Ne msj ne polis geldil. Direk gitsek subeye bisey cikarmi. 21 martta verdim evraklari.  Şikayet 
8.5.2017 23:59:47   Yorum Yap    
               
Elazigli23  Msj gelmesini bekleme kardeşim zaman kaybı yapmışsın bankot fişi verirse olumlu sonuclanmistir msj gelmesini beklerseniz 6 ay da beklersiz Şikayet 
9.5.2017 06:26:46    
Misafir  Kardeşim dün öğrendim kart ın çıkması dosyaların tamamlanması bütün işlemler 60 günü buluyormuş biraz daha beklemelesini benimde 45 50 gün oldu bekliyorum..
Şikayet 
11.5.2017 13:22:55    
   
   randevu
neden acılmıyor bu randevu sistemi?  Şikayet 
8.5.2017 21:24:05   Yorum Yap    
                   
   Necip1717
Silah soruları aklına gelen varmı acaba ?  Şikayet 
8.5.2017 16:14:57   Yorum Yap    
               
mücahitt  10 mayısı bekleyelim arkadaşlar bakalım ne yapacagız Allah tan hayırlısı olsun hakkımızda Şikayet 
8.5.2017 17:49:37    
   
   fabrı
hatırladığınız soru ve cevapları paylaşa bilirmisiniz  Şikayet 
8.5.2017 15:55:37   Yorum Yap    
               
Necip1717  sizin varsa bildiğiniz aklınızda kalan acaba ? Şikayet 
8.5.2017 15:58:34    
   
7963  yorumdan 100  yorum görüntüleniyor
 
           
 
 
                           
                           






                           




 
EN ÇOK OKUNANLAR
 aktif AÖF Kredili Sistem Sınıf Geçme, Puan Not hesaplama
 349382  kez okundu.

 aktif 63. Özel Güvenlik Sınavı Soru ve Cevapları
 333243  kez okundu.

 aktif Devlet memurlarında bir kurumdan başka kuruma geçiş nasıl yapılır?
 214926  kez okundu.

 aktif Açık Lise AÖL Çıkmış Tüm Sorular
 207241  kez okundu.

 aktif Sınavsız geçiş sistemi ile ilgili herşey
 146916  kez okundu.

 aktif 66. Özel Güvenlik Sınavı Soruları
 136219  kez okundu.

 aktif 59.ÖGG Özel Güvenlik Sinavi 23 Ağustos 2015 Soru ve Cevapları
 129524  kez okundu.

 aktif Özel Güvenlik Sınav Sonuçları açıklandı.
 99669  kez okundu.


YENİ ÜYELERİMİZ
aktif   mehmet emin
aktif   emre38
aktif   hasanklç
aktif   abdullah_37
aktif   Gençer
aktif   AHMT1903
aktif   Star
aktif   Yunus1907
aktif   Sümer
aktif   Set
aktif   enver
aktif   aysche
aktif   bukibuki
aktif   serap123
aktif   harun057
aktif   by_Samet
aktif   by_Samed
aktif   zekican
aktif   gülcan_cano
aktif   Nagi55
aktif   Yarenaaa
aktif   nboray
aktif   ismet34
aktif   pittiuomo
aktif   Asil Türk

Online soru çöz
Online ÖGG Soruları
Online AÖF Soruları
Online Diyanet Soruları
Sınav soru cevap





sinavsorucevap

Site haritası

Sınav soru cevap