sinav-soru-cevap-cozum-test-cikmis-sorular-ozel-guvenlik-ogg-motorlu
Ana Sayfa Forum Online Sorular Hakkımızda Komik Sorular İletişim Profilim Site Haritası      
 
                 Açıköğretim
                Özel Güvenlik
                 Ehliyet
                 Diyanet 
                 Açık Lise
                Polis Akademisi
                 Polis Koleji
                 POMEM
                 PMYO
                 İlkokul Programı


   
     
     Diyanet Soruları
     Kom.Yrd._soruları
     ÖGG Soruları 
     Açıköğretim Fakültesi Soruları 
     Ehliyet Soruları
     ÖMSS Soruları 
     Açıköğretim Lisesi Soruları
     İngilizce Soruları
 
 
     AÖF Kredili sistem not hesaplama programı 
 

 
 SHOW STAR
TNT TNT
Açık Lise
  madde Özel Güvenlik Sınavı ONLİNE sorular  
  madde Diyanet yeterlilik sınavı ONLİNE sorular  
  madde Güncel Sınav Bilgileri
  madde OSYM 2013 Sınav Takvimi
  madde Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınavı Puan Hesaplama
  madde SBS Puan hesaplama
_____________________________
  madde VİDEOLAR  
  madde SBS 2008 Matematik Çözümleri Videolu
  madde 2007-2008-2009-2010 KPSS Matematik soru çözümleri
  madde SBS Nedir?
  madde AÖF Soru İndirme Yöntemi
  madde 2011 SBS Sınavı Soru ve çözümleri (İtalyanca dahil)
_____________________________
  madde Özel Güvenlik Sınavı (ÖGG) Puan Hesaplama yeni  
  madde Özel Güvenlik sınavı soruları CEVAPLARI   
  madde Özel Güvenlik Görevlisi sınavı soruları heryerde var ancak cevapları sadece sitemizde bulunmaktadır.
_____________________________
 
 


* Dikkatimizden kaçan sınav varsa lütfen İletişim linkinden  bildiriniz 


EN SON YAPILAN YORUMLAR  
  aktif   Cerenmsfr01
Kardeşim bende zaten bimer e şikayette bulundum Atv ihbar hattına yazdım sürücü kursu bana öyle konuştu bende umudumu yitirdim ama inşallah senin dediğin gibi bişey vardır bu sınava 2. Girişim çok yaz devamı...
22.10.2017 02:10:17  EHLİY

  aktif   Misafir
Nereden imza veriyoruz tam olarak devamı...
21.10.2017 23:52:03  EHLİY

  aktif   Misafir
Aynen öyle sessiz kalmayalım. devamı...
21.10.2017 23:46:20  Ehliy

  aktif   Misafir
arkadaşlar bimere düzgün bi yazı gönderen varsa paylaşsın bizde aynısını gönderelim 1 kişi 1 kişidir. devamı...
21.10.2017 23:42:13  EHLİY

  aktif   Misafir
Ya kurslara haber gelmedi Meb de açıklama yapmadı ayrıca biraz daha detaylı araştırırsanız demek istediğimi anlarsınız bi sayfada yanlış olan soru iptal edilmez diyor. Doğru yapanlar puan alır ama ipt devamı...
21.10.2017 22:17:58  Ehliy

  aktif   Misafir
Sınavdan geçemeyenler 45 gün geçmeden başvurması gerek diye biliyorum sınava 30 dk erken gitmeniz lazım sıra size geldiğinde orda bulunmazsanız başkasını odaya alıyorlar sizin sınav geçersiz sayılıyor devamı...
21.10.2017 21:52:52  EHLİY

  aktif   Misafir
Bu hafta kursunuzdan bilgi almanız lazım devamı...
21.10.2017 21:43:20  EHLİY

  aktif   cerenmsfr01
Herkes kaldınız diyor kurs MEB sen nerden biliyorsun devamı...
21.10.2017 20:56:32  EHLİY

  aktif   Misafir
Belli değil devamı...
21.10.2017 20:54:59  Ehliy

  aktif   Cerenmsfr01
Elektoronik sınav ne zaman oluyor müraacat ne zaman devamı...
21.10.2017 20:38:42  EHLİY

  aktif   Cerenmsfr01
Arkadaşlar yani kesin olarak kaldık mı devamı...
21.10.2017 20:38:18  EHLİY

  aktif   Misafir
Atv haberde yayınlanmadı devamı...
21.10.2017 19:58:59  Ehliy

  aktif   Bensu
Arkadaşlar kurs arayan oldumu çünkü geçenler direksiyon dersine başlıyormuş bugün muhakkak bilgi almışlardır devamı...
21.10.2017 19:56:07  EHLİY

  aktif   Misafir
Çünkü meb den açıklama gelmedi onlarda bilmiyorlar devamı...
21.10.2017 19:54:30  Ehliy

  aktif   Ffff
Bence hemen randevu alı devamı...
21.10.2017 19:53:10  EHLİY

GÜVEN OTO YEDEK PARÇA
Online Ucuz Oto Yedek Parça Satış Sitesi


Yedek parça fiyatlarını mutlaka görünüz

Opel
Chevrolet

   
 

Özel Güvenlik Sınavı 01.12.2013 (49.OGG) Soru ve Cevapları

   Özel Güvenlik Sınavı 01.12.2013 (49.OGG) Soru ve Cevapları
01 Aralık 2013 tarihinde yapılan ve 2013 yılının son sınavı olan 49. Özel Güvenlik Sınavı soru ve cevapları yayınlandı.
Cevaplar her zaman olduğu gibi yine sitemizde sorulara aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Yine doğru sayınıza göre alacağınız puanı ve kazanıp kazanamadığınızı özel güvenlik sayfamızda bulunan puan hesaplama yöntemi ile hesaplayabilirsiniz. 49. Özel Güvenlik Temel Sınavı, 25. Özel Güvenlik Yenileme Sınavı ve bu güne kadar çıkmış tüm Özel Güvenlik Sınavı soru ve cevaplarına aşağıdaki linkten ulaşabileceksiniz. Sorular bir çok yerde yayınlanacaktır ancak cevaplarına başka yerde ulaşmak mümkün olmamaktadır.
     Oysa sitemizde tüm özel güvenlik sınavı sorularına CEVAPLARI ile birlikte ulaşmak mümkündür.
  
   
  

Soruları çözebilmek için;
1 - Yukarıdaki linke tıklayarak çıkan sayfada açılır pencereden 49. Özel Güvenlik sorularını
2 - daha sonra hemen altında test no bölümünden test tipini seçiniz
3 - Soru çözmeye başla butonuna basınız.


Resmi sorular yayınlanana kadar üyelerimizin girmiş olduğu soruları yayınlamıştık, katkılarından dolayı tüm üyelerimize teşekkür ederiz.
sinavsorucevap.com
 
                 
    İLGİLİ KONULAR
  
71. Özel Güvenlik Temel Sınavı Sınav Soruları Hatalı
66. Özel Güvenlik Sınavı Soruları
Özel Harekat Polisi Olmak için (KPSS Şartı Yok)
66. Özel Güvenlik Sınavı
64. Özel Güvenlik Sınavı Soruları
63. Özel Güvenlik Sınavı Soru ve Cevapları
Özel Güvenlik Sınav Sonuçları açıklandı.
61. Özel Güvenlik Sınav Giriş Belgeleri Yayınlandı
59. Özel Güvenlik Sınavı Cevapları Açıklamaları ile birlikte
59. ÖGG Özel Güvenlik Sınavı Sonuçları
59.ÖGG Özel Güvenlik Sinavi 23 Ağustos 2015 Soru ve Cevapları
2015 Özel Okul Teşviği Belli oldu
23 Ağustos 2015 tarihli 59. ÖGG Özel Güvenlik Sınavı
54.ÖGG Özel Güvenlik Sınav Soruları
Özel Güvenlik Sınavında yapılan değişiklikler
Özel Güvenlik Sınavı 01.12.2013 (49.OGG) Soru ve Cevapları
Özel Güvenlikçilerin Maaşı Asgari Ücretin İki Katına Çıkacak
Özel Güvenlik Müracaatında Yapılacak İşlemler
41. Özel Güvenlik Sınavı Soruları ve Cevapları (41.ÖGG)
Özel Güvenlikçilere Yeni Görev
 
 Bu haber 12364 kez okundu.     8685 yorum yapıldı
Adı : Üye olmadan yorum ekleyebilirsiniz.
Yorum :
2 - 1 =     
       
   Misafir
ya sertifikaları ne zaman verecekler bilen varmı  Şikayet 
21.10.2017 15:41:37   Yorum Yap    
               
Eren34346  15 gün sonra dediler Şikayet 
21.10.2017 17:53:03    
   
   batman
71.ögg sinavindan sorusturmasi biten varmi emniyeti ariyorum 32 günüm oldu en az 1 ay daha beklemelisniz dedi  Şikayet 
17.10.2017 16:51:03   Yorum Yap    
               
Misafir  Valla arkadas 11 eylul de teslim ettim evraklari daha haber yok Şikayet 
17.10.2017 21:57:01    
UU  bende 71.ögg sınavından girdim 21.09.2017 de evrakları teslim ettim ve dün yani 17.10.2017 işlemlerimin hepsi bitti yani sadece kimligi kargodan beklemek kaldı.Bölge Çanakkale Şikayet 
18.10.2017 14:08:37    
UU  bende 71.ögg sınavından girdim 21.09.2017 de evrakları teslim ettim ve dün yani 17.10.2017 işlemlerimin hepsi bitti yani sadece kimligi kargodan beklemek kaldı.Bölge Çanakkale Şikayet 
18.10.2017 14:08:38    
Misafir  Bende evraklarimi 11 eylul de teslim ettim bolge ankara beklemeye devam Şikayet 
18.10.2017 20:27:56    
   
   Misafir
Emniyetten randevu almanın mantığı ney bilen varmı arkadaşlar?  Şikayet 
17.10.2017 01:56:25   Yorum Yap    
                   
   Mardinli
Cok sukur kazandim 74 puan herkese hayirli olsun  Şikayet 
14.10.2017 14:58:39   Yorum Yap    
                   
   Misafir
acaba sertifikalar kaç güne çıkar ?  Şikayet 
13.10.2017 19:01:58   Yorum Yap    
                   
   Ozi35
Kazanan arkadaslara hayırlı olsun.  Şikayet 
13.10.2017 18:02:26   Yorum Yap    
                   
   Ufukkkkk
Kazandım çok şükür  Şikayet 
13.10.2017 16:58:08   Yorum Yap    
                   
   suphi
72.sınav sonuçları açıklandı EGM siteden bakabilirsiniz...  Şikayet 
13.10.2017 16:45:10   Yorum Yap    
                   
   sami42
100 Puanla silahlı olarak kazandım arkadaşlar. Herkese geçmiş olsun. Sınava girecek arkadaşlara başarılar, kalan arkadaşlar canını sıkmasın. Allah herkese hayırlı bir iş nasip etsin inşallah. KONYADAN SELAMLAR...
 Şikayet 
13.10.2017 16:44:12   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Sağolasın zafer senide tebrik ederim ve ozelguvenlik.pol.tr sitesinden bak arkadaşım sonuclara  Şikayet 
13.10.2017 16:26:55   Yorum Yap    
                   
   Yıldırım_81
Temel Eğitim 90, silah bilgisi, 46 atış 50 kazandık şükür  Şikayet 
13.10.2017 16:16:44   Yorum Yap    
                   
   zfr
89 puanla Geçtik Çok Şükür , Geçen Arkadaşıda Tebrik Eederim  Şikayet 
13.10.2017 15:59:41   Yorum Yap    
               
Misafir  kardesımnereden baktın
Şikayet 
13.10.2017 16:06:51    
zfr  Egm den Bakabilirsin kardeşim Şikayet 
13.10.2017 17:44:13    
Misafir  Eyvallah kardesim geçmişim çok şükür Şikayet 
13.10.2017 18:14:14    
   
   Misafr4
Arkadaşlar sertifikayı aldıktan sonra neler yapmamız lazım emniyet müdürlügüne hangi evrakları götürcez  Şikayet 
13.10.2017 15:57:43   Yorum Yap    
               
UU  Baglı oldugunuz kurs size evrakları vericek siz sadece doldurup emniyete götürüceksiniz ama 520 tl + 20 tl ücret yatırıyosun bankaya ve vergi dairesine yatırdıktan sonrada belgeleri teslim ediyosun okadar Şikayet 
13.10.2017 18:17:06    
   
   Misafir
Temel93 silah 48 atış 30 kazandım şükür herkesin gönlüne göre versin arkadaşlar :)  Şikayet 
13.10.2017 15:15:19   Yorum Yap    
                   
   Misafr35
72. Sınav açıklandı arkadaşlar  Şikayet 
13.10.2017 15:06:24   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Daha cevaplarını bile açıklamadılarkı kalmışki sonuçları acıklasınlar yok ikide üçte açıklancakmış diye hayal görmeyin boşunada beklemeyin derim  Şikayet 
13.10.2017 14:01:01   Yorum Yap    
               
Eleadora35  noldu la laf ediyordun Şikayet 
13.10.2017 16:57:07    
   
   Yıldırım_81
Sabahtır bakıyorum ya açıklandı mı diye bugün kesin açıklanır dimi (inşaallah) ben eşimin sınav sonucuna bakıyorum meraktan öldüm vallahi  Şikayet 
13.10.2017 13:17:40   Yorum Yap    
                   
   Eleadora3535
Saat 3 4 gibi açıklancakmkş bilginiz olsun  Şikayet 
13.10.2017 12:54:48   Yorum Yap    
                   
   Mısafır34
Arkadaşlar 72. Sınav ne zaman açıklanır 71. Sınav saat kaç gibi açıklanmıştı  Şikayet 
13.10.2017 12:27:26   Yorum Yap    
               
Misafir  Akşam 8 yada 9 da açıklanmıştı Şikayet 
13.10.2017 12:58:38    
   
   Eren34634
Arkadaşlar sınav açıklandîktan kaç gün sonra gelir sertifikalar  Şikayet 
12.10.2017 22:30:51   Yorum Yap    
               
misafiir  en kısa zamanda hazırlanır inşallah. Şikayet 
13.10.2017 01:46:50    
Misafir  35gün sonra aldım ben Şikayet 
13.10.2017 12:59:03    
UU  Bölgeye göre degişiyor ama nerden baksan 2 hafta kesin sürüyor. Şikayet 
13.10.2017 18:18:30    
UU  Bölgeye göre degişiyor ama nerden baksan 2 hafta kesin sürüyor. Şikayet 
13.10.2017 18:18:30    
   
   Alonedark
Yenileme sinavina girdim eski kartin suresi doldu yeni kart gelene kadar eski kartla yeni bir iste calisabilirmiyim acaba  Şikayet 
12.10.2017 15:47:14   Yorum Yap    
                   
   Alonedark
1 ekim yeneleme sinavina girdim kartmin suresi dolmustu bi kac gune sinav sonuclari aciklanir acaba yeni bir iste calisabilirmiyim.  Şikayet 
12.10.2017 15:42:25   Yorum Yap    
                   
   Melis56
Kimlik için 5 yıl süre dolduğunda gene aynı işlemlerimi yapıyoruz kursundan tut sınavına kadar aynı ücretlerimi ödüyoruz????  Şikayet 
12.10.2017 15:07:30   Yorum Yap    
                   
   Misafir
İyi gecmeyen sınav olsa cooookkkttaann acıklanırdı istemedıgın şey pat diye damlarya o hesap  Şikayet 
11.10.2017 20:51:34   Yorum Yap    
                   
   zfr
bazıları 20 sinde açıklancak diyorlar  Şikayet 
11.10.2017 18:47:51   Yorum Yap    
               
Misafir  20sinde yenileme 13 dede temel aciklancak diye duydum
Şikayet 
13.10.2017 07:55:27    
   
   Misafir
boşuna beklemeyin zaten 2 gün sonra sınav açıklanacak amaç reklam  Şikayet 
10.10.2017 22:38:32   Yorum Yap    
               
zfr  kesin açıklanıyormu acaba 13 ünde Şikayet 
11.10.2017 13:16:43    
fero  evt açıklanır Şikayet 
11.10.2017 15:40:13    
   
   Misafir
E o esnada anında çökeydin cevaplara  Şikayet 
10.10.2017 19:22:38   Yorum Yap    
                   
   Zfr
Siteden cevapları açıklandı. Sonra siteden kaldırıldı tekrardan bu nasıl iştir  Şikayet 
9.10.2017 16:57:55   Yorum Yap    
                   
   Zfr
Arkadaşlar sınav sonuçları nezaman açıklanıcak bilgisi olan varmı  Şikayet 
9.10.2017 16:19:08   Yorum Yap    
                   
   ihsan23123213131
benim merak ettiğim bir soru var acaba kimliği yenileme zamanı geldiğinde her yerde yenilemek mümkün mü ?ben kursa başka bir yerde girdim de  Şikayet 
9.10.2017 11:17:18   Yorum Yap    
               
Misafir  iKAMETGÂH ADRESİNİZİN KAYITLI OLDUĞU YERDE GİREBİLİRSİNİZ . Şikayet 
11.10.2017 12:19:24    
   
   Misafir
Mrb ben silahtan sinava girdim B grubuyudum fakat yayinlanan sorularda b grubunun sorulari a kitapciginda yayinlandi bu nasil cozumlenecek normaldesorular ayni ama yerlerifarkliydi  Şikayet 
9.10.2017 10:16:31   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Mrb ben silahtan sinava girdim B grubuyudum fakat yayinlanan sorularda b grubunun sorulari a kitapciginda yayinlandi bu nasil cozumlenecek normaldesorular ayni ama yerlerifarkliydi  Şikayet 
9.10.2017 10:16:11   Yorum Yap    
                   
   sibell72
71.sinavdan sorusturmasi biten varmi silahsiz benimkide ayin 15 eylulde teslim ettim emniyete belgeleri  Şikayet 
8.10.2017 12:16:36   Yorum Yap    
               
UU  Benimde 71. dönem 28.09.2017 de evrakları teslim ettim 1 ay sonra tekrar gelip imza atıcaksınız dedi okadar fazla uzun sürmez sizinki de. Bölge Çanakkale Şikayet 
10.10.2017 13:52:26    
UU  Benimde 71. dönem 28.09.2017 de evrakları teslim ettim 1 ay sonra tekrar gelip imza atıcaksınız dedi okadar fazla uzun sürmez sizinki de. Bölge Çanakkale Şikayet 
10.10.2017 13:52:27    
11111  Ben aldım belgeyi çok şükür Şikayet 
13.10.2017 08:25:12    
Ela havin  Kac gunde aldiniz belgeyi Şikayet 
15.10.2017 23:04:08    
   
   Misafir
91 yazılı= 91
22 silah = 44
5 atış = 50
puan :92,5
 Şikayet 
8.10.2017 03:46:51   Yorum Yap    
               
Misafir  Kardesim 72.sınav mı nereden baktın cevaplarına Şikayet 
8.10.2017 22:24:00    
   
   Ozi35
başka site de cevaplanmış. 22 doğrum var. silahdan. 2.soruyu e yaptığımı hatırladm ama dğru cevp a! benm tespt %97dgru çktı 3yanlşm vr.100soruluk teste geçiyom şimdi  Şikayet 
8.10.2017 02:54:25   Yorum Yap    
               
Misafir  Hangi sitede yayinlanmis acab sitenin adini verebilirmisin Şikayet 
8.10.2017 18:37:38    
Beşiktaş03  Kardeşim 1 hafta önce yayınladiğın 72.sinav A kitapciğı doğru cevaplarmı şimdi Şikayet 
8.10.2017 22:13:57    
   
   Misafir
Nezaman acıklanmış peki varmı bilgisi olan  Şikayet 
8.10.2017 00:44:30   Yorum Yap    
                   
   Eren34634
Arkadaşlar merhaba sınav açıklandîktan kaç gün sonra gelir sertifikalar  Şikayet 
7.10.2017 19:26:47   Yorum Yap    
               
Ozi35  o da iki hafta falan sürer heralde. Şikayet 
7.10.2017 22:22:42    
Misafir  35 gün sonra aldım ben sertifikayı
35 gün sonra verdiler bana serifikayı
Şikayet 
8.10.2017 21:44:26    
   
   Misafir
kim onaylıyo yorumları öğlen bi kaç tane attık daha onaylanmadı........  Şikayet 
5.10.2017 18:47:23   Yorum Yap    
               
ASİ KRAL  Şimdi sınav a girenlerde bi tarafta heyecan bı tarafta telaş ve hüzün olacak bu işler böyle geçenleri tebrik ederim geçemiyenler üzülmesin... Şikayet 
6.10.2017 10:39:30    
ASİ KRAL  Bizde sizin gibiydik... Şikayet 
6.10.2017 10:40:15    
   
   Ozi35
72.sınavdan herkes geçer inşallah. 2saat oldu daha yorumlar onaylanmadı.  Şikayet 
5.10.2017 16:12:11   Yorum Yap    
                   
   Misafir
arkadasim sizi pek anlamiyorum 100 alsam ne olur 60 alsam ne olur aralarinda bir fark yok sinavi gectinmi bitti olay burda onemli olan sinavi gecip gecmedigine dair tahmin yürütmektedir onun icin az kaldi  Şikayet 
5.10.2017 09:49:29   Yorum Yap    Diğer 2 yorumu gör
               
Misafir  Tasaron masaron dayımın oğlu işsizlikten iyidir.senin tuzun kuru ellağam gerci tuzun kuru olsa burda ne ararsın boş muhabbet.adam ekmegının peşinde belliki bunları düşünüp konuşsak daha mantıklı Şikayet 
5.10.2017 15:44:24    
Misafir  tamam sampiyon sen git turkiyenin herhangi bir yerinde ogg den bu kadar puan aldim de bakalim seni puana göre mi ise aliyorihtiyaca göre mi tabiki issizlik var ben ne anlatiyorum siz be anliyorsunuz. Şikayet 
5.10.2017 17:06:04    
Misafir  Ben zaten yuksek puan alıp kazanmayla atmış ouan alıp kazanma arasındaki bi farka gönderme yapmadım ikiside aynı halt orda hemfikirim.senin alt tarafı bi taşaronda calıscan lafınaydı o cevabım ama istediğin yöne cekmişin lafı hacı maşşallah Şikayet 
5.10.2017 19:55:48    
Misafir  arkadaşlar aldığımız puana göre iş buluyorlar alıyorlar o yüzden puanda önemli hakkımızda hayırlısı :) Şikayet 
5.10.2017 22:28:51    
fero  bu işin alakası yok puanla olm yavaş yavaş oluyor herşey bir yerden bir yere gelmek öyle her zaman 60ı geç işin olur
Şikayet 
6.10.2017 13:18:41    
   
   Misafir
Bitanede olsa kesin yanlış yapmışındır neco silahlı konusunda pek ümitlenme derim ben sıfır karavananla  Şikayet 
5.10.2017 09:29:02   Yorum Yap    
               
Vanli neco    paylastigim iki soru eger ikisini E cvbi vermissem slahli gecmis olacam temelde sikintı yok Şikayet 
5.10.2017 10:12:12    
Vanli neco   13 ekimde gorecrgiz hedefim 25 ti ama silah tanimi E mi D mi demisim hatirlamiyom Şikayet 
5.10.2017 10:15:16    
   
   Vanli neco
Bu iki sorunun cvbini kimse galiba bilmemis ben ikisinide cok iyi cvb verdim
Sira sizde bakalim
 Şikayet 
5.10.2017 02:10:42   Yorum Yap    
                   
   Vanli neco
Tc kanuna gore silah tanimi hangisidir
A Ateşli silâhlar,
B Patlayıcı maddeler,
C Saldırı ve savunmada kullanılmak üzere yapılmış her türlü kesici, delici veya bereleyici
alet,
C Saldırı ve savunma amacıyla yapılmış olmasa bile fiilen saldırı ve savunmada kullanılmaya
elverişli diğer şeyler,
D Yakıcı, aşındırıcı, yaralayıcı, boğucu, zehirleyici, sürekli hastalığa yol açıcı nükleer,
radyoaktif, kimyasal, biyolojik maddeler,
E hepsi
 Şikayet 
5.10.2017 02:07:49   Yorum Yap    
               
misafr2  e hepsi Şikayet 
5.10.2017 11:25:34    
Misafir  Tabiki e değil yanlış biliyosun doğru cevap a.ateşli silahlar d şıkkınndan beli e şıkkının olmadığı Şikayet 
8.10.2017 21:48:35    
Misafir  Silah patlayıcı değilki bomba patlayıcı madde Şikayet 
8.10.2017 21:50:26    
Misafir  Evet ya baktım cevap E miş.türk ceza kanununa göre sormuş soruyu Şikayet 
8.10.2017 21:55:34    
   
   Vanli neco
Silahlarla yapilan kazalarin sebepleri hangisidir
A unutkanlik
B ihmal
C kendine asiri guvenme
D bilincsizlik
E hepsi
Sizce cvb nedir ben biliyirum siz cozun
 Şikayet 
5.10.2017 02:04:38   Yorum Yap    
               
misafr2  cevap e en çk yapılan hata dese cevap b olurdu Şikayet 
5.10.2017 10:42:50    
Kaderrrr  E kardes bepsinde bilgisizlik Şikayet 
10.10.2017 10:49:40    
   
   Vanli neco
Arkadaslar yalansiz temel de 98 neti gecen var mi
Ben temel de 98
Silah da yanilmiyorsam. 25 yaptim gibi
Sonuclar 13 ekimde aciklanirsa paylasacam
Silah icin bana dua edin 25 net olsun
geceyim cunku atista sifir yaptim da
 Şikayet 
5.10.2017 01:19:46   Yorum Yap    
               
Ozi35  İNŞALLAH GEÇERSİN NECO. KESKE 1TANE DE OLSA VURABİLSEYDİN. SENİN İÇİN DAHA İYİ OLURDU. Şikayet 
5.10.2017 14:53:50    
Vanli neco  Rahatsiz dim dişim agrisinda ve bas agrisinda ne yaptigimi inan hala bilmiyorum daha once egitimde vurmustum 10. Mermiden 4 u Şikayet 
6.10.2017 00:40:49    
   
   Misafir
Vanlı neco senin silah atışısıfırdı galiba demi  Şikayet 
4.10.2017 23:17:14   Yorum Yap    
               
Vanli neco  Evet atiş sifirdi ama galiba temel net dogru 98 yapmisim ve silah sanki 25 yapmisim Şikayet 
5.10.2017 01:08:20    
   
   Vanli neco
Türk Ceza Kanunu?na Göre Silah Tanımı
TANIMLAR
Madde 6 - (1) Ceza kanunlarının uygulanmasında;
f) Silâh deyiminden;
1. Ateşli silâhlar,
2. Patlayıcı maddeler,
3. Saldırı ve savunmada kullanılmak üzere yapılmış her türlü kesici, delici veya bereleyici
alet,
4. Saldırı ve savunma amacıyla yapılmış olmasa bile fiilen saldırı ve savunmada kullanılmaya
elverişli diğer şeyler,
5. Yakıcı, aşındırıcı, yaralayıcı, boğucu, zehirleyici, sürekli hastalığa yol açıcı nükleer,
radyoaktif, kimyasal, biyolojik maddeler,
 Şikayet 
4.10.2017 21:54:16   Yorum Yap    
               
Vanli neco   Bu su demektir silah tanimi E yani hepsi Şikayet 
4.10.2017 21:55:24    
ASİ KRAL  71 DÖNEM KAZANMİŞ OLARAK ARKADAŞLAR GEÇENLERİ TEBRİK EDERİM GEÇEMEYENLER ÜZÜLMESİN BOL BOL ÇALIŞIN MUTLAKA KAZANİRSİNİZ... Şikayet 
4.10.2017 23:24:48    
   
   Vanli neco
E secenegidir arkadaslar d degil dur  Şikayet 
4.10.2017 21:52:50   Yorum Yap    
                   
   Vanli neco
E secenegidir arkadaslar d degil dur  Şikayet 
4.10.2017 21:52:30   Yorum Yap    
                   
   Vanli neco
A silah cevaplari 72
1B 2A 3A 4D 5C 6C 7E 8E 9A 10C
11D 12E 13B 14D 15E 16A 17B 18C
19A 20D 21E 22B 23C 24D 25E
 Şikayet 
4.10.2017 21:48:35   Yorum Yap    
                   
   Misafir
haydi arkadaslar soruları yazın ono göre bakalım kaç yanlış kaç doğru var
 Şikayet 
4.10.2017 21:33:39   Yorum Yap    
                   
   Vanli neco
Temel 97 dogru 3 yanlisim cikti
Silah ta da 24 dogru ama 25 olabilir cunku silahin tanimi D şıkkı mi E mi hangisini demisim hatirlamadim
 Şikayet 
4.10.2017 20:43:36   Yorum Yap    
                   
   Misafir
yenilme cevaplarini bilen varmi arsa paylasabilirmi  Şikayet 
4.10.2017 19:07:35   Yorum Yap    
                   
   Misafir
millet kendini ove ove bitiremiyor sanki yuzde yuz olsa ne olur hic bir hakkin yok tasaronsun.bunu duzeltin bakalim puanla bir yere varilmaz  Şikayet 
4.10.2017 18:24:35   Yorum Yap    
                   
   Misafirrr5
Kardesim cevaları netten mi buldun emisin demi dogru cwvaplar  Şikayet 
4.10.2017 17:55:36   Yorum Yap    
               
Ozi35  çıkmış sorulardan buldum
çoğunu 50-70arasından sormuşlar.
silah kısmınıda 60-70di sanırım.
Şikayet 
4.10.2017 18:12:54    
Misafir  soruları yazın ona göre bakalım sizden ricaaa
arkadaslarrrr
Şikayet 
4.10.2017 21:22:26    
Misafir  a gurubuuu birte siilaaahhh sınavı soruları yazın ona göreee bakalım kac yanlış kac dogru var
sizden rica arkadaslar
Şikayet 
4.10.2017 21:24:01    
   
   Ozi35
İLK BELİRLEMELERE GÖRE ÖLÜ SAYISI DEĞİL TEST CEVABI :D
1:D 2:D 3:D 4:C 5:B 6:A 7:E 8:D 9:E :10:D
11:C 12:D 13:B 14:C 15:B 16:A 17:A 18:E 19:E 20:A
21:E 22:D 23:C 24:C 25:E 26:D 27:A 28:A 29:E 30:B
31:D 32:C 33:A 34:B 35:B 36:A 37:C 38:C 39:B 40:B
41:D 42:A 43:D 44:A 45:A 46:C 47:D 48:C 49:B 50:D
51:D 52:A 53:A 54:B 55:D 56:C 57:B 58:E 59:B 60:D
61:D 62:C 63:B 64:E 65:E 66:E 67:A 68:C 69:A 70:B
71:B 72:C 73:B 74:C 75:C 76:B 77:D 78:D 79:E 80:A
81:D 82:C 83:E 84:B 85:C 86:D 87:E 88:E 89:A 90:C
91:E 92:C 93:B 94:A 95:C 96:A 97:D 98:B 99:A 100:E
 Şikayet 
4.10.2017 17:11:47   Yorum Yap    Diğer 18 yorumu gör
               
Misafir  Bak işine kardeş sen sınavdan kalmışsın salakmısın olum sen saçma sapan şıklar yaMıssın Şikayet 
5.10.2017 12:12:38    
Ozi35  65 66 67 68 kesin dgru sıklar başka olamaz.d
93 B soruyu iyi oku baskan:)
Şikayet 
5.10.2017 14:43:43    
Ozi35  3 A evet klavyede a d yanyana dikkatsizlikten hatalı yazmışım Şikayet 
5.10.2017 14:49:01    
Misafir  cev
ap anatarına göre 59 doğru 41 yanlış
Şikayet 
6.10.2017 11:30:23    
Misafir  Bu cevaplar doğrumu Şikayet 
9.10.2017 00:40:39    
   
   Ozi35
arkadaşlar 72.sınavın A gurubu cevaplarını paylasıyorum.
sadece 3 soruya verdiğim cevabı unuttum.
onların 3üde yanlış olsa bile toplam 9yanlışım oluyo
tesbim 91 doğrum var.
silahdan 23doğrum
zaten atışda 5 vurdum.
sonucu böyle bekliyorum Yazılı:91 Silah:46 Atış:50
Puan: 93,5
 Şikayet 
4.10.2017 17:01:35   Yorum Yap    
               
Zfr  Cevapları paykalıcakmısın Şikayet 
4.10.2017 17:04:10    
Ozi35  paylaştım aga;) Şikayet 
4.10.2017 17:18:45    
   
   Ozi35
ilk 50soruda 1 yanlış
49.soru da C demişim
B olcakmış
-bak dinle hisset 10sn beklenir-
 Şikayet 
4.10.2017 16:05:42   Yorum Yap    
                   
   Ozi35
birazdan 72.sınavın cevaplarını da paylasıcam, internetten bakıyom. zaten biliyonuz hepsi çıkmış sorulardı.
32.sorudayım ve full doğruyla gidiyom maşallah.
 Şikayet 
4.10.2017 15:45:49   Yorum Yap    
               
Zfr  Bekliyoruz kardeşim ,inşallah hepimiz için hayırlısı olur Şikayet 
4.10.2017 16:14:35    
Ozi35  63deyim
49-55-57-59.soruları yanlış yapmışım,
bitince paylaşcam doğru şıkları
son 37 :)
Şikayet 
4.10.2017 16:17:40    
Zfr  Kardeşim silahlılarımı paylalıyorsun, yoksa temel soruların cevaplarınımı hepsinimi yani Şikayet 
4.10.2017 16:18:59    
Ozi35  72.temel sınav A kitapcığının cevaplarını paylascam.
94.sorudayım.
Şikayet 
4.10.2017 16:46:18    
Zfr  Tamam kardeşim bekliyorz Şikayet 
4.10.2017 16:49:38    
   
   Ozi35
arkadaşlar
temel soru ve silah da işaretlediğim şıkları kağıda yazdım.
sadece silah sorularını internette araştırdım.
2.soruyu yanlış yapmışım doğru cevap A
bir de 7.soruyu hatırlamadım.
ve 23doğru yapmışım
1:B 2:A 3:A 4:D 5:C 6:C 7:?.d 8:E 9A 10:C 11:D :12:B 13:B 14:D 15:E 16:A 17:B 18:C 19:A 20:D 21:E 22:B 23:C 24:D 25E
 Şikayet 
4.10.2017 15:21:56   Yorum Yap    
               
Ozi35  7.sorunun cevabına baktım
E şıkkı.
Şikayet 
4.10.2017 15:27:08    
Ozi35  arkadaşlar bu arada 72.sınav A grubu silah cevapları Şikayet 
4.10.2017 15:27:57    
Vanli neco   Kardesim silah 12 B ihmal demissin o bence E hepsi dir Şikayet 
4.10.2017 19:24:44    
Ozi35  e olabilir evet.d Şikayet 
5.10.2017 14:55:51    
Misafir  silah soruları cevapları 14 doğru 11 yanlı
Şikayet 
6.10.2017 11:31:35    
   
   mismisafir
b kitapçığının ne günahı var, onu da ekleyin zahmet olmazsa  Şikayet 
4.10.2017 14:46:58   Yorum Yap    
                   
   Misafir
sorular yayınlanmış arkadaşlar fakat cevap anahtarı yok bilginize..  Şikayet 
4.10.2017 13:17:37   Yorum Yap    
               
Misafir  Yayınlanmış diosunuz ama nerede Şikayet 
4.10.2017 18:20:33    
Ozi35  www.ozelguvenlik.pol.tr/Sayfalar/sinavsoru.aspx
A grubu yayınlanmıştı belki B grubuda yayınlanmıştır
Şikayet 
4.10.2017 18:40:45    
   
   Ozi35
www.ozelguvenlik.pol.tr/Sayfalar/sinavsoru.aspx
A grubu açıklanmış
(benim grup da A)
 Şikayet 
4.10.2017 13:16:04   Yorum Yap    
               
Misafir  72 sinav cevap anahtari aciklandimi Şikayet 
7.10.2017 20:43:24    
   
   Hayatt
Hayat çatlak bardaktaki su misali, içsende tükenecek, içmesende  Şikayet 
4.10.2017 13:09:30   Yorum Yap    
                   
   ersin baslak
72 dönem sınav sonuçları nezman açıklanır ir bilginiz varmı  Şikayet 
4.10.2017 12:08:02   Yorum Yap    
                   
   Erkan YILDIZ
13 Ekimde sonuçlar açıklanıyormuş bilginize  Şikayet 
4.10.2017 12:04:52   Yorum Yap    
                   
   Güvenlik abdullah
3 gün oldu sorular verilsin artik yada millete 3 gün sonra aciklanacak diyip siteden para kazanma derdine düşmeyin bunu yapan site yönetimi haysiyetsizdir o kadar  Şikayet 
4.10.2017 09:07:26   Yorum Yap    
               
Misafir  aynen millet isin parasinda Şikayet 
4.10.2017 10:45:01    
Misafir  Apdullah kardeş sen soruların yayınlanmasını bekleme sınav sonuçlarının açıklanmasına 2 3 gün kala açıklanıyor sabret sen daha sınavdan çikalı 3 gün oldu kimlik geç geldiğinde düşünemiyorum... Şikayet 
4.10.2017 11:51:11    
Misafir  Apdullah kardeşim bak biz 71 dönem kazandım ama belgeleri dün teslim ettim biraz sabret sabrın sonu selamet tır bide kazandım mi kazanamadık mi bide o soru işareti var kazandiysan tebrikler kendinden eminsen bi de sınav sonucunu aciklarsin buradan... Şikayet 
4.10.2017 11:55:52    
Misafir  Bak bir ay oldu bekliyorum sahada beklemeye devam ediyorum.... Şikayet 
4.10.2017 11:57:36    
Güvenlik abdullah  Arkadaşlar ben 3 yıllik silahli özel güvenligim zaten biraderi soktuk sınava onada yanimda iş bulduk ondan dolayı böyle sabırsızım yinede anlayışınız icin cok tesekkür ederim ?? Şikayet 
4.10.2017 12:30:50    
   
   Cumhur026
72.silah b kitapcik cevap anahtari varmi?.
 Şikayet 
4.10.2017 08:47:02   Yorum Yap    
                   
   Ela havin
Yok bn 71 kazandim.evraklari teslim edeli bi hfta oldu kimlik nezmn ulsr elime.  Şikayet 
3.10.2017 23:38:11   Yorum Yap    
               
Misafir  Ben de senin gibi 71 kazandım kimlik 2 ayda gelir eline niye de 1.5 ay arşiv araştırması sürüyor... Şikayet 
4.10.2017 10:12:23    
Misafir  Elacim bende belgeleri verelim iki hafta oldu bekliyoruz arşiv olumlu olduğunda gidip imza ve geçici belge veriyorlar çalışmak için kimlik gelene kadar... Şikayet 
4.10.2017 10:15:57    
   
   Ozi35
atış sınavında 5 te 5
nerdeyse mermi deliğinden vurcakmışım ;)
 Şikayet 
3.10.2017 23:02:56   Yorum Yap    
               
Misafir  ne olmus yani kardes bir faydasi varmi puan disinda Şikayet 
4.10.2017 10:43:28    
Hayatt  tebrikler güzel atış Şikayet 
4.10.2017 13:12:52    
Ozi35  eyvallah kardeş Şikayet 
4.10.2017 17:16:55    
Misafir21  Faydası var tabi her türlü ayrıca o gurur yeter Şikayet 
7.10.2017 17:52:09    
   
   Ela havin
Mrb arkdaslar istanbul da kimlik suresi kac gun bilen varmi  Şikayet 
3.10.2017 21:13:24   Yorum Yap    
               
Misafir  Slm ela Havin iyi akşamlar sen ilk önce randevu al kimlik kolay kimlik en az 3 ay sürer gelmesi.... Şikayet 
3.10.2017 21:30:59    
Misafir  71 dönem kazanmış ben daha bekliyorum sen daha 72 dönem den çıktın bekle sertifikani al belgelerini hazırla randevu al derken 1.5 ay 3 ayda kimlik 4.5 ayda eline geçer,,,, Şikayet 
3.10.2017 21:44:35    
   
   dym123
12 eylülde basvuru yapmıştım bugün soruşturmam tamamlanmış mesaj geldi.yarın vakıf bank dekont ve 2 adet biyometrik fotograf ile bayrampaşaya gidicem.. acaba kimlik hemen veriliyormu? yada kaç gün içinde geliyor? bilgisi olanlar yazarsa sevinirim
 Şikayet 
3.10.2017 18:05:16   Yorum Yap    
               
Misafir  Dym 123 sen evrakları teslim ettin mi ve sen belgeleri hazirladin mi... Şikayet 
3.10.2017 18:47:02    
Misafir  Benim senin yorumlarına göre evrakların daha hazır değil... Şikayet 
3.10.2017 18:48:43    
dym123  evrakları özel güvenlik şube müdürlüğüne 12 eylülde teslim etmiştim zaten dünde mesaj geldi. bugün gittim banka dekontu ve biyometrik fotoyu teslim ettim. bana kimliğin bir hafta içinde ptt ile geleceğini söylediler. bu arada işe girebilmem için kimlik yerine geçen bir belge verdiler :) Şikayet 
4.10.2017 11:59:17    
asi krall  Doğru geçici kimliktir onla çalışabilirsiniz kimlik gelene kadar.... Şikayet 
4.10.2017 23:28:41    
   
   Ozi35
arkadaşlar
bugünkü silah atışlarında
ben 5 te 5 yaptım :)
 Şikayet 
3.10.2017 15:42:50   Yorum Yap    
               
Misafir  silah cevaplarini atsana var mi bildigin kardes Şikayet 
3.10.2017 17:39:40    
Ozi35  açıklanınca öğreniriz hep beraber, inşallah başarılı oluruz Şikayet 
3.10.2017 23:08:49    
   
   hakan ersem
silah sorulari arkadaslar
 Şikayet 
3.10.2017 13:34:54   Yorum Yap    
                   
   Misafir
1. Yenileme sınavı kaç senede bir yapılır 2. Kenevir bitkisinden hangi uyuşturucu elde edilir. 3 tutanağın resmiyeti için kaç imza gerekli 4 uluslar arası kabuklar kimin kabulü ile yürürlüğe giren 5 yangın deprem sel gibi doğal olayların genel adı 6 paratonel nedir 7 ilk yardımın ABC dindeki c nedir 8 silah miktarını kim belirler 9 ülkenin ve ilin genel amiri kimdir 10 empati nedir 11 savunucu iletişim neye yol açar 12 kırık ve cicik nedir aklıma gelen sorular bunlar  Şikayet 
3.10.2017 10:35:01   Yorum Yap    Diğer 1 yorumu gör
               
Misafir  silah cevaplarini paylasirsan seviniriz
Şikayet 
3.10.2017 13:36:12    
Misafir  Kitapçık neydi Şikayet 
3.10.2017 13:36:44    
Misafir  misafir Şikayet 
3.10.2017 13:37:14    
Misafir  1 sorunn cevabı 5 2 sorunn cevabı esrar yapılır 3sorunn cevabı 2 ksı 4 srnn cevb bılmıyrm 5 soru afet 6soru cevabıdır paratonel 7 c sı kandolasımı 8 sorun cvb kolluk amırı 9 cvb valı 10 sozlu konusma duygu 11 gerıbıldırım krıık çatlamıs cıcıkk burkulma cıkık kemın cıması
Şikayet 
3.10.2017 13:39:36    
Meso  Kitapciğin a mi b mi kardeş
Şikayet 
3.10.2017 16:12:54    
   
   Obi
Arkadaslar 72 sinav soruları hatirlatan varsa yazabilir mi  Şikayet 
3.10.2017 08:45:15   Yorum Yap    
               
Misafir  Arkadaşlar ben 71 dönem girdim kazandım evrakları teslim ettim kimliğimi bekliyorum 72 döneme girenlere hayırlı olsun geçenlere hayırlı olsun geçemiyenler üzülmesin pes etmeyin bol bol çalışın amacına ulaşırsınız şimdiden geçenleri tebrik ederim... Şikayet 
3.10.2017 12:55:19    
Misafir  silah cevaplari Şikayet 
3.10.2017 13:36:32    
Misafir  silah cevaplarini soylermisin Şikayet 
3.10.2017 13:36:52    
   
   Obi
Arkadaslar 72 sinav sorulari olanlar varsa soyleyebilirler mi acaba???  Şikayet 
3.10.2017 08:44:39   Yorum Yap    
                   
   Obi
Arkadaslar sorulari hatirlayanlar varsa söyleyebilirler mi??  Şikayet 
3.10.2017 08:43:17   Yorum Yap    
                   
   Vanli neco
Arkadaslar ben temelde 92 dogru silah 23 dogru yaptim tum sorulara baktim lakin atista sifirim simdi tekrar silah sinavina mi girecem yoksa sadece atis mi bilgi verir misiniz  Şikayet 
2.10.2017 23:11:20   Yorum Yap    
               
Misafir  Maalesef kaldın kırkaltı ouan ediyo elli olması lazımdı Şikayet 
3.10.2017 15:11:04    
Misafir  Silah sınavı ve atışa girceksin birdahaki sefere ama silahsız kazanmışsın silahsız alabilirsin sertifikayı Şikayet 
3.10.2017 15:12:20    
   
   kralcan1
birakalim yalakaligi arkadaslar sınav cikisinda kolaydi diyenler vardı bir soru sordum yanlis cevapladihic bur sinav kolay degil  Şikayet 
2.10.2017 16:42:53   Yorum Yap    
                   
   Misafir
İnsan Psikolojisinde iki karşılıklı oluşum nedir tarzı bi soru vardı buna benzer tam hatırlıyamıyorm ama cevabına dürtü dedim o soruyu hatırlayan varmı cevabı neydi  Şikayet 
2.10.2017 00:36:24   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Konveyor arası boşluk nekadar olmalı sorusunun cevabı 50ydi demi  Şikayet 
1.10.2017 23:03:04   Yorum Yap    
               
Erkan35  Aynen 50 dostum Şikayet 
2.10.2017 00:13:56    
   
   zfr
arkadaşlar 72. sınav i.in soru gatırlayan varmı paylaşım yapalım  Şikayet 
1.10.2017 20:51:35   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Bugün yapılan yenileme sınav soruları ne zaman yayınlanacak.ayrıca admine çok teşekkür ederim ilk özel güvenlik kimlik akmak için sınavına sadece burdaki testleri çözerek kolaylıkla geçmiştim.bu yüzden emeğinize sağlık.yeni sınava girecek arkadaşlarada tavsiyem sadece burdaki testleri çözmeniz sınavı geçmeniz için yeterli olacaktır.başarılar ve kolaylıklar dilerim.(züleyha)  Şikayet 
1.10.2017 17:57:53   Yorum Yap    
                   
   Ufukkkk
Tutanak da kaç kişinin onayı gerekli bilen var mı  Şikayet 
1.10.2017 14:03:09   Yorum Yap    
               
Misafir  ben 2 dedim Şikayet 
1.10.2017 14:27:00    
Misafir  En az-2olmalı Şikayet 
1.10.2017 14:28:15    
Kaderrrrr  Benn aldim sertifikamiii ve bugunki snav a giren arkadaslara basarilarr tutanak 2 kisi cvp eger sorulariniz varsa payladabilirsnizz Şikayet 
1.10.2017 19:41:37    
   
   Misafir
Gayet basitti sınav silahlıda silahsızda gecmışe ait sınavlardan cıktı hep  Şikayet 
1.10.2017 13:22:36   Yorum Yap    
                   
   zfr
72. dönem sınavı olan arkadşlar Nasıl geçti sınav  Şikayet 
1.10.2017 13:00:41   Yorum Yap    
               
Misafir  çok kazık sorulardı polislikle ilgiliydi hep Şikayet 
1.10.2017 18:15:36    
Misafir  cok basıttı kazık dıyenler aklını kullanmıyor hep cıkmıs sorular cıktı
Şikayet 
3.10.2017 13:33:44    
   
   Ozi35
arkadaşlar ÖGG adayları olarak
çok şanslıyız bence
en basit 72. temel eğitim ve
silah soruları bizlere denk geldi.
inşallah herkes geçer:)
(iyi ki 28-29eylülde
61 den 70 e kadar silah da
dahil hepsini çözmüşüm)
73.sınava gircek arkadaşlara çağrım:
çıkmış soruları çözün
ama konulara çalışmayı da unutmayın!
 Şikayet 
1.10.2017 11:59:45   Yorum Yap    
               
Misafir  al bendende o kadar :D hahha konuya gerek kalmiyo ya 63.sinav yada 64. sinav agirligi çıktı sorular Şikayet 
11.10.2017 20:39:45    
   
   Misafir
Kursa odemiyorsun ama kimligi almak icin bankaya 520 tl yatırıyorsun  Şikayet 
1.10.2017 08:43:20   Yorum Yap    
                   
   Misafir
71. ozel guvenlık sınav soruları neden yayınlanmıyor ıptal olmus tekrar yapılmadımı 72 doneme gırecem faydalı olurdu bıraz
 Şikayet 
29.9.2017 21:59:46   Yorum Yap    
               
Misafir  Biber gazinin formülünü ögren kardes. Türkiye de onu herkes biliyor ama sadece ÖGG olacak arkadaslar bilmiyor. Şikayet 
29.9.2017 22:13:29    
Kaderrrr  Zaten gecmisteki sorulardi ve gerek yok siteye dusmesini 50 baslayip 70 kadar calissalar uygun dye dusunuyormm ayni sorularr zaten Şikayet 
30.9.2017 09:01:21    
   
   Hamzaa
Allah izin verirse sınavı geçersek sertifikaya ayrı bi ücret ödenmiyormu ? Teşekkürler admin  Şikayet 
29.9.2017 00:47:19   Yorum Yap    
               
Misafir  sertifika için kursa ayrıca bir ücret ödenmiyor Şikayet 
29.9.2017 11:43:25    
   
   Ozi35
1 Ekim de sınava girecek olan arkadaşlara şimdiden başarılar diliyorum, inşallah geçeriz :)  Şikayet 
28.9.2017 21:57:36   Yorum Yap    
               
Misafir  İNŞALLAH ÇOK GÜZELDİ Şikayet 
2.10.2017 14:46:41    
Ozi35  paylaştım cevapları A kitapcığının Şikayet 
4.10.2017 17:17:54    
   
   Misafir
71. sınavı geçip kimliğini alabilen varmı ? varsa lütfen yazsın nasıl yaptığını anlatsın
 Şikayet 
28.9.2017 13:55:53   Yorum Yap    
               
Kaderrrr  Sertifikayla kurstan evlaklari aliyorsunuzzz onlari hazirlayip randevu alicaksinizz randevu adiginiz subeden ogunu olucaksinizz cok kolay basit ve kimlikler 520 olmuss Şikayet 
29.9.2017 14:10:59    
   
   MİSAFİR111
ÖGG ARŞİV SORUŞTURMASI KAÇ GÜN SÜRÜYOR  Şikayet 
28.9.2017 10:42:26   Yorum Yap    
               
Misafir  bende aynı şeyi merak ediyorum .. anladığım kadarı ile şehre göre değişiklik gösteriyormuş. silahlı kimlik için soruşturma daha uzun oluyormuş (2 ay falan) silahsız içinde 20 gün diyen var 1 ay diyen var.. bikaçtane forum okudum 3 ayda bekleyen var. anlamadım gitti sanki bizi vali yapacaklar. ben silahsız için 12.09.2017 evrakları teslim ettim hala arayan soran yok maalesef. bekliyoruz Şikayet 
28.9.2017 13:53:40    
   
   misafir21
ogg silah sorularında kalibre ile ilgili 59 temel sinavda dogru cevap fişek capı gösteriyorsunuz 67 temel sinavda ise namlu capı yanlış bilgi var burda
 Şikayet 
28.9.2017 02:25:35   Yorum Yap    
                   
   MİSAFİR12345
ARKADAŞLAR GÜVENLİK SORUSTURMA VE ARŞİV ARASTIRMASI FORMUNA RESIM YAPISTIRIRKEN BIYORMETRIK RESIMMI YOKSA NORMAL RESIMMI KULLANIYORUZ ?
ACİLL YARDIMMMM
 Şikayet 
26.9.2017 21:18:25   Yorum Yap    
               
Esoş  Normal foto oluyor Şikayet 
26.9.2017 21:26:20    
   
   1111
11111111  Şikayet 
23.9.2017 23:16:12   Yorum Yap    
                   
   Misafir
Iyigünler... Yukarida yazmis oldugunuz bilgi kac senesinde cikti???
Lütfen kaynagini da yazar misiniz?
Tesekkürler.
 Şikayet 
19.9.2017 11:04:17   Yorum Yap    
                   
   Nazoo
Arkadaslar istanbul bakirkoy adliyesinde ogg alimlari nezaman bilen warmi  Şikayet 
17.9.2017 22:09:30   Yorum Yap    
                   
   gökhan k
mrb 2014 den beri sınava gırıyorum 58 59 da kalıyorum yardımlarınızı fıkırlerınızı beklıyorum  Şikayet 
17.9.2017 02:22:44   Yorum Yap    
               
Misafir  Gökhan Kardes. Sen bu mesaji saat 02:22 de yazmissin. O saate kadar her ne yapiyorsan, o isi birak sinavlara calis, Bence cok basarili olursun. Sevgilerimle... Şikayet 
19.9.2017 11:46:08    
Misafir  6 defa girip alanlar var sen alamiyorsan kendini bi sorgula kardeş kaç dosya yaktın Allah bilir yani derse calişmiyacaksan sınavı bırak verdiğin paraya yazık..... Şikayet 
19.9.2017 17:24:54    
Kaderrrr   Pes etme gokhancm hisr ett all ve gecmis done min sorulariniii coz zaten ayni sorular gelicekkk sanaaa 67 68 69 55 54 onlarda yogunlukla soruluyor Şikayet 
30.9.2017 09:04:44    
Kaderrrr  Emegin kalmasinn azimli oll kazann Şikayet 
30.9.2017 09:05:34    
   
8685  yorumdan 100  yorum görüntüleniyor
 
           
 
 
                           
                           






                           




 
EN ÇOK OKUNANLAR
 aktif AÖF Kredili Sistem Sınıf Geçme, Puan Not hesaplama
 361563  kez okundu.

 aktif 63. Özel Güvenlik Sınavı Soru ve Cevapları
 342470  kez okundu.

 aktif Devlet memurlarında bir kurumdan başka kuruma geçiş nasıl yapılır?
 238553  kez okundu.

 aktif Açık Lise AÖL Çıkmış Tüm Sorular
 224877  kez okundu.

 aktif Sınavsız geçiş sistemi ile ilgili herşey
 156259  kez okundu.

 aktif 66. Özel Güvenlik Sınavı Soruları
 146606  kez okundu.

 aktif 59.ÖGG Özel Güvenlik Sinavi 23 Ağustos 2015 Soru ve Cevapları
 137439  kez okundu.

 aktif Özel Güvenlik Sınav Sonuçları açıklandı.
 109581  kez okundu.


YENİ ÜYELERİMİZ
aktif   Rhmcht0218
aktif   Poyrazsibel
aktif   cnscns16
aktif   cnscns
aktif   hacıcan
aktif   sait öğün
aktif   Musero
aktif   69.388
aktif   Emrebey123
aktif   yagmurrdmrrr
aktif   Esraunaal
aktif   TOLGA5885
aktif   Tuğba cömert
aktif   cavidan
aktif   Mavilim
aktif   mahmut_avatar
aktif   inci27
aktif   kübrasya
aktif   muhammed.can
aktif   kesersedat
aktif   ertensevgi
aktif   Freedomlady
aktif   Sevooo
aktif   HASAN25
aktif   bluelast

Online soru çöz
Online ÖGG Soruları
Online AÖF Soruları
Online Diyanet Soruları
Sınav soru cevap





sinavsorucevap

Site haritası

Sınav soru cevap