sinav-soru-cevap-cozum-test-cikmis-sorular-ozel-guvenlik-ogg-motorlu
Ana Sayfa Forum Online Sorular Hakkımızda Komik Sorular İletişim Profilim Site Haritası      
 
                 Açıköğretim
                Özel Güvenlik
                 Ehliyet
                 Diyanet 
                 Açık Lise
                Polis Akademisi
                 Polis Koleji
                 POMEM
                 PMYO
                 İlkokul Programı


   
     
     Diyanet Soruları
     Kom.Yrd._soruları
     ÖGG Soruları 
     Açıköğretim Fakültesi Soruları 
     Ehliyet Soruları
     ÖMSS Soruları 
     Açıköğretim Lisesi Soruları
     İngilizce Soruları
 
 
     AÖF Kredili sistem not hesaplama programı 
 

 
 SHOW STAR
TNT TNT
Açık Lise
  madde Diyanet İşleri Başkanlığı Güncel Duyurular
 
  madde Özel Güvenlik Sınavı ONLİNE sorular  
  madde Diyanet yeterlilik sınavı ONLİNE sorular  
  madde OSYM 2013 Sınav Takvimi
  madde Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınav Takvimi
  madde Ehliyet Sınavı Puan Hesaplama
  madde SBS Puan hesaplama
_____________________________
  madde VİDEOLAR  
  madde SBS 2008 Matematik Çözümleri Videolu
  madde 2007-2008-2009-2010 KPSS Matematik soru çözümleri
  madde SBS Nedir?
  madde AÖF Soru İndirme Yöntemi
  madde 2011 SBS Sınavı Soru ve çözümleri (İtalyanca dahil)
_____________________________
  madde Özel Güvenlik Sınavı (ÖGG) Puan Hesaplama yeni  
  madde Özel Güvenlik sınavı soruları CEVAPLARI   
  madde Özel Güvenlik Görevlisi sınavı soruları heryerde var ancak cevapları sadece sitemizde bulunmaktadır.
_____________________________
 
 


* Dikkatimizden kaçan sınav varsa lütfen İletişim linkinden  bildiriniz 


EN SON YAPILAN YORUMLAR  
  aktif   Misafir
Girmek zorundasın girmesen kalırsın gerekirse hic vurma ama girmen lazım... devamı...
20.7.2019 16:41:54  Özel

  aktif   ue

arkadaşlar mobilden girecekler egm ana sayfaya gel sağ üste üstüste üç nokta var ona tıklayın çıkan sayfayı aşağı doğru inin masa üstü yazar ona tıklayın ve sayfaya girin mobilden bu şekilde açı devamı...

20.7.2019 14:18:56  Özel

  aktif   Tamam
Diyanetten imam müezzin kkö alımı 17 yıldır Tayyip Erdoğan döneminde başlamış. Bu yüzden c. Başkana duâ etmeniz gerekiyor. Şikayetçisen sizi CHP ve ortakları alsınlar devamı...
20.7.2019 04:57:31  

  aktif   Misafir
Tayyip Erdoğan a ve damadina iftira atmayalim lutfen.teyyip erdogan tum dunya mazlumların yanında olan bir liderdir bunu hoca olanlar daha iyi anlamali aksi olmamali,musluman muslumanin yaninda olacak devamı...
19.7.2019 23:35:46  

  aktif   Misafir
2 paun daha alsaydim okul ve ek puanla 215 felan oluyordu zaten.hakkimizda hayirlisi devamı...
19.7.2019 23:32:10  

  aktif   Misafir
HOCA EFENDİ SERT OLMUŞ BİZ İŞİMİZE BAKALIM ALLAHTAN HAYIRLISI DİYELİM AMA SANA HAKTA VERMİYOR DEĞİLİM !!! DÜZENSİZLİĞİN ADI DÜZEN OLMUŞ devamı...
19.7.2019 23:26:39  Diyan

  aktif   Eko
Hiçbir Site den sorgulamak olmuyor kullanıcı adı şifre istiyor nasıl saçmalık anlamadım kursu arayıp öğrendim ben de sonucu boşa ınternet den aramayın devamı...
19.7.2019 22:38:47  Özel

  aktif   M44
Kardeş önce barajı aşman gerekiyo başka yolu yok 200 den fazla puanla alıyo önlisans taban puanları diye yazıp girersen görürsün her yıl 5 10 puan oynuyor yerleşmede devamı...
19.7.2019 20:42:40  Diyan

  aktif   Hlldrn
Arkadaslar 82 ogg sinavinda sistemde cikan kullanici adi ve sifreyi nerden alabiliriz bilgisi olan varmi devamı...
19.7.2019 17:41:42  Özel

  aktif   Misafir
Subhanallah adam hakeret ediyor diyor yol gosteriyorum bide beddua ediyor.en buyuk edepsizlik kendi hatani görememektir devamı...
19.7.2019 17:11:04  

  aktif   Hepimiz
Allah sana akıl fikir versin yol gösteriyorum da anlamıyorsun sen bu iğrenç küfürlerinle hiçbir zaman önlisans ilahiyatı okuyamasın Allah hiç zaman senin gibi saygısız edepsizlere ve küfür edenlere ne devamı...
19.7.2019 16:59:51  

  aktif   Misafir
Dengesiz sana akil ver diyen olmadi biliyorsan bilgi ver yoksa boş lakirti yapma adamin canini sıkma devamı...
19.7.2019 16:46:23  

  aktif   Berkant

Arkadaşlar bu özel güvenlik şube müdürlüğü sitesinde kullanıcı adı ve şifresi nasıl alınır devamı...

19.7.2019 16:26:52  Özel

  aktif   Hepimiz
Ne dalgası anlama kabiliyetini kaybetmişsin yoksa 148 puan almadın. Otur çalış önlisans ilahiyatı kazanmaya çalış başka yolu yok devamı...
19.7.2019 16:01:09  

  aktif   Misafir
Dalga geçer gibi konuşmaa devamı...
19.7.2019 15:44:55  

GÜVEN OTO YEDEK PARÇA
Online Ucuz Oto Yedek Parça Satış Sitesi


Yedek parça fiyatlarını mutlaka görünüz

Opel
Chevrolet

 
   

Diyanet İşleri Başkanlığı

   
 
                   
İLGİLİ KONULAR                                                                                                                                                                            
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  
    madde  

Adı : Üye olmadan yorum ekleyebilirsiniz.      3763   yorum yapıldı.
Yorum :
Resim ekle:
2 + 3 =       



   Misafir
bela verilmez ama verdiriyolar bu kanunu çıkaran her yerinden partisinden damadından fötücülük akan tayyibin onun oyuncagı olan diyanetin başkanını allaha havale ediyorum 9 aralık sınav olduk atandık camide gönüllü olarak göreve de başladım hala soruşturma bekliyorum milletin ailesi işi gücü geçim derdi var rızkımı bunlardan da beklemiyorum sabır ediyorum bekleyenlerde sabrı tavsiye ediyorum ama yazmadan da edemiyorum iğreniyorum midem kaldırmıyo tek işi dinden diyanetten uzak siyasi hutbe hazırlamak olan diyanetin işleyişinden allahın adaleti elbet tecelli edecektir şu cuma saati allahtan niyazım siyasetin girmediği onun bunun kuklası sadece allah rızasını düşünerek bu diyanetin makamlarını iştigal eden ehil kişiler nasip eyle ya rab
19.7.2019 14:07:55   Yorum Yap  
               
Misafir  HOCA EFENDİ SERT OLMUŞ BİZ İŞİMİZE BAKALIM ALLAHTAN HAYIRLISI DİYELİM AMA SANA HAKTA VERMİYOR DEĞİLİM !!! DÜZENSİZLİĞİN ADI DÜZEN OLMUŞ 19.7.2019 23:26:39    
Misafir  Tayyip Erdoğan a ve damadina iftira atmayalim lutfen.teyyip erdogan tum dunya mazlumların yanında olan bir liderdir bunu hoca olanlar daha iyi anlamali aksi olmamali,musluman muslumanin yaninda olacak baska yol yokturrr 19.7.2019 23:35:46    
Tamam   Diyanetten imam müezzin kkö alımı 17 yıldır Tayyip Erdoğan döneminde başlamış. Bu yüzden c. Başkana duâ etmeniz gerekiyor. Şikayetçisen sizi CHP ve ortakları alsınlar 20.7.2019 04:57:31    
   
   Misafir
Selamünaleyküm hocalarım bisey sorcam okuyan bilen varmi acaba ben tyt 148 aldim baraji geçemedim ilahiyat önlisans okumak istiyorum ne yapcam acaba bir yol yokmu bilen hocalarim yazabilirmi şimdiden teşekkürler
19.7.2019 11:01:09   Yorum Yap  Diğer 6 yorumu gör
               
Misafir  Dengesiz sana akil ver diyen olmadi biliyorsan bilgi ver yoksa boş lakirti yapma adamin canini sıkma 19.7.2019 16:46:23    
Hepimiz   Allah sana akıl fikir versin yol gösteriyorum da anlamıyorsun sen bu iğrenç küfürlerinle hiçbir zaman önlisans ilahiyatı okuyamasın Allah hiç zaman senin gibi saygısız edepsizlere ve küfür edenlere ne ilahiyatı ne imamlıgı kkö nasip etmesin 19.7.2019 16:59:51    
Misafir  Subhanallah adam hakeret ediyor diyor yol gosteriyorum bide beddua ediyor.en buyuk edepsizlik kendi hatani görememektir 19.7.2019 17:11:04    
M44  Kardeş önce barajı aşman gerekiyo başka yolu yok 200 den fazla puanla alıyo önlisans taban puanları diye yazıp girersen görürsün her yıl 5 10 puan oynuyor yerleşmede 19.7.2019 20:42:40    
Misafir  2 paun daha alsaydim okul ve ek puanla 215 felan oluyordu zaten.hakkimizda hayirlisi 19.7.2019 23:32:10    
   
   Hatice28
Selâmun aleyküm.
Sizlere bir sorum olacak.
Ben imam hatip lisesi mezunuyum.
Seneye kpss ve DHbt ye girmek istiyorum ancak çevremde atanamazsin diyorlar.
Sizce atanamaz miyim??

19.7.2019 07:54:09   Yorum Yap  
               
Misafir  Kuran kursu ogreticiligimi hocam 2 senedir 89 puanla cagirdilar mulakata puaniniz yuksek olursa olur 19.7.2019 10:53:01    
   
   Misafir
Bugün de geçti aranmadık hala.....Yeter artık!!!! Adamakıllı bilgi veren de yok.Herkes başka birsey söylüyor.Ne zaman bitecek bu soruşturma?????
18.7.2019 23:20:53   Yorum Yap  
                   
   Aaaaaa
Benide bugün aradılar şükür. Bekleyenlere Rabbim sabırlar versin inşallah (Kayseri )
16.7.2019 12:57:18   Yorum Yap  
                   
   Hafizim
Siz merak etmeyin bu dünya döndükçe hafızlar bitmez.Böyle basit şeylere de kızıp küsmez.
15.7.2019 18:57:14   Yorum Yap  
                   
   Hafizim
Hocam ben meb de görev almak istemiyorum.Benim hayalim kuran kursu öğreticiligi ama diyanet bu yıl ihl+hafızlari 80 ile lisans mezunlarıni 50 ile aldı.Onun icın lisans bitirmek şart oldu.Burdan diyanete sesleniyorum lütfen hafızların sesini duyun.
15.7.2019 15:09:52   Yorum Yap  
               
Hepimiz   Yaşasın hafızlar sonuna kadar hafızları alın onlara sahip ckılmasa hafızlar biter ve küserler 15.7.2019 18:34:57    
   
   Hafizim
Hepimiz Hocam cvp icin cok tesekkur ederim.Bu seneki sözleşmeli alımlarda anladımki ne hafızlığin ne de önlisans mezunlarinin hiçbir önceliği yok yani kısacası lisans bitirmeden birsey olunmuyormuş.
14.7.2019 22:42:39   Yorum Yap  
               
Hepimiz   Evet aynen meb görev almak isteyen lisans + formasyon +kpss +alan sınavı +Mülakat gerekiyor 15.7.2019 13:22:56    
   
   Yeni mezun
Örgün İlahiyat lisans bitirdim bu sene, elhamdülillah!
Nerelere başvurabilirim, meslek olarak kaç kapı var önümde. Deneyimli olan hocalarımız başka arkadaşların da faydalanması için yazabilir mi? Şimdiden teşekkür ediyorum. :)
Bu arada kpssye girmiyorum çünkü MEB te çalışmak istemiyorum. Gönlümde Yüksek lisans var, din psikolojisinden. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?

14.7.2019 00:33:00   Yorum Yap  
               
Misafiir  Kuran Kursu öğreticilği,imamlık vaizlik ya da vaizelik için önce kpss ye giriliyor.Daha sonra DHBT sınavına giriliyor. 14.7.2019 17:23:32    
   
   Hafizim
İlahiyat önlisans okuyorum.lisans tamamlama okumak istiyorum derslere girmek zorundamıyız yoksa o da uzaktan eğitimle okunabilir mi.Bılgidi olan hocalarimdan cvp bekliyorum.
13.7.2019 10:12:50   Yorum Yap  
               
Hepimiz   Bende uzaktan eğitim aldım şuan sözleşmeli din kültürü öğretmeniyim derslere girme zorunluluğu yoktur İnternetten dersleri düzenli takip edersen başarılı olursun k. Kerim?de sözlü var yani hocanın yanında yüzünden ve ezber var 13.7.2019 22:42:22    
Miray.  hepimiz hocam onlisans ilahiyatcilarda sozlesmeli ogretmenlik yapabiliyormu 14.7.2019 19:13:24    
Hepimiz   Hayır hocam sözleşmeli önlisans olmuyor. Sadece ücretli öğretmenlik yapılır. Ben lisans tamamlama mezunuyum. 14.7.2019 20:38:38    
Miray.  Hocam bende nasip olursa lisans tamamliycam ancak o surecde ucretli ogretmenlikde istiyorum.Peki formasyon nasil aliniyor hocam lisans tamamlandiktan sonra lisansida disardan ilitam olarak tamamliyacagim. 14.7.2019 20:57:20    
Hepimiz   3 yıl öncesine kadar formasyonu veriyordu ama şimdilik şartlar nasıldır bilemiyorum örgün eğitim gelirse okuyun 14.7.2019 21:33:03    
   
   Abcz
Bekleyen herkes için Allah tez zamanda Nasib etsin. Biz başladık sizlere bir sorum olacak biliyorsunuz 3+1sartımız var yer değiştirebilmek için fakat gecen yıl sözleşmeli baslayanlardan bu yıl yani bir yıl sonra eş durumundan il dışından yer değişikliği yapanları duyuyorum. Bu işler nasıl oluyor çünkü benim yerim de aileme cok uzak varsa bir caresi bizde bilsek.
13.7.2019 08:37:00   Yorum Yap  
                   
   Misafir
Selamün aleyküm burada hocalar var galiba ben bir şey sormak istiyorum ilmihal bakıyorum da saadeti ebediyye kitabı nasıldır okumamı tavsiye eder misiniz ?
12.7.2019 17:02:56   Yorum Yap  Diğer 1 yorumu gör
               
Misafir  Ama onlar biz hakiki ehlisünnetiz diyorlar yalan mı sence ? 13.7.2019 13:48:00    
Misafir  Birde şu diş dolgusu meselesini taklit lazım diyorlar internette okudum islam ilmihalinde ebu Hanife diş dolgusuna izin vermiş yazıyor o devirde dolgu yoktu ki bunu nasıl dolgu şeklinde çevirmişler kafam karıştı açıkçası yardımcı olur musun? 13.7.2019 14:14:40    
Misafir  Lütfen cevap yazar mısınız neden böyle söylediniz ? 15.7.2019 15:26:29    
Dua   Ne biliyon kardeşim ozaman ki insanların dişi yokmuydu yada dişleri hiç çürememişmiydi belki son teknoloji diş dolgusu değildir ama kendi bildiklerinden onlarda yapmıştır bişeyler yada alimler mutlaka bildikleri biley varki yazmışlardır 15.7.2019 20:33:51    
Misafir  Kardeşim taklit gerekiyor diyenler kafalarından sallıyorlar kitapta taklit edin diye hiç bir bilgiye rastlamadım taklit ne için gerekir şunun için gerekir:? Bir mezhepten diğerine tamamen geçmek mümkün olduğu gibi, kendi mezhebinde çıkış yolu bulamayan bir kimse o mevzuda diğer mezhebin içtihadına, görüşüne göre amel edebilir. Bu caizdir?.
Şimdi bu ifadeden diyorlar ki hanefide ağız yıkamak lazım öteki mezheplerde çıkış yolu vardır zaten Ebru Hanife diş edinmeye karşı çıkmamış büyük islam ilmihalinde yazıyor ha diş edinmişsin ha diş kaplatmışsın bir fark yok ayrıca benim arapçayı ana dili gibi bilen arkadaşım bile yalan olmadığını söyledi yani taklit gereken diyenler sallıyorlar göya nakil esas alıyorlar dinde sadece nakil değil akıl ve nakil gerekiyor ikiside gerekli kısacası bu kitap güvenilir değil
16.7.2019 16:22:51    
   
   Hafizim
Hocam hayırlı olsun bizim gibi bekleyenlerede en kısa zamanda bu yolda hizmet etmeyi nasip etsin Rabbim
11.7.2019 22:42:54   Yorum Yap  
                   
   Misafir 42
Bu gün il müftülüğü aradı hamdolsun. Salıya hazır ol dediler. Rabbim bekleyenlerede en kısa sürede hayırlı haberler nasip etsin.
11.7.2019 20:13:53   Yorum Yap  
                   
   Misafir
Bugün çağrıldık hamdolsun. Rabbim bekleyenlere hayırlı sonuçlar nasip eylesin
10.7.2019 10:45:38   Yorum Yap  
               
Dua   Amin kardeşim hayırlı olsun Rabbim yolunu açık etsin bizede dua edin bende bekliyom 10.7.2019 16:22:23    
Abcccc  Hayırlı olsun hocam.il neresi? 10.7.2019 16:41:38    
Misafir  Hocam biz hala bekliyoruz.Ne zaman çağıracaklar acaba 10.7.2019 16:54:40    
   
   Misafir
Aradılar bugün gelip başlayabilirsin diye . İmamlık. Rabbim bekleyen arkadaşlara hayırlı bir şekilde nasipler ihsan eylesin.
10.7.2019 09:44:10   Yorum Yap  
                   
   M44
Kardeşim bende ilahiyat önlisans okudum din k.öğrtmenliği mi diyorsun 2 yıllıklar öğrtmnlik yapabiliyormu bende çalışmak istiyorum ama nerelerde nasıl çalışırım pek bilmiyorum beni biraz aydınlatırmısın,bilgisi olan arkadaşlarda yazabilir,kpss 66 dhbt 69
7.7.2019 14:24:41   Yorum Yap  Diğer 6 yorumu gör
               
Miray.  kpss puani istiyormu milli egitim 14.7.2019 19:09:47    
Miray.  Tamam asagidaki yorumda aldim cvb..peki formasyon olmadan kpss ye girersem onlisans diplomasiyla sozlesmeli d.kulturu ogretmenligine basvuru yapabilirmiyim 14.7.2019 19:12:28    
Miisafir  Formasyonu lisanslilar aliyor.sözlesmeli ögretmenlik icin lisans mezunu olmak gerekir 14.7.2019 20:26:37    
M44  Peki ben lisansa tamamlamak istesem dışardan okuyabilirmiyim 2 yıl daha,okula gitme zorunluluğu varmı 14.7.2019 22:33:48    
Misafirr  Açıktan tamamlaniyor ilitamla.sinavlarda okula gidiliyor diye biliyorum 15.7.2019 02:00:02    
   
   Hafizim
Sözlesmeli öğretmenlik icin kppsden kac puan almak gerekir
7.7.2019 13:27:24   Yorum Yap  
                   
   Misafir
İlahiyat önlisans okudum sözleşmeli öğretmenlik yapmak istiyorum sadece başvuru mu yapacağım mülakat şart mıdır ?
6.7.2019 11:33:48   Yorum Yap  Diğer 4 yorumu gör
               
Misafir  Tamam şimdi oldu sağol :) 7.7.2019 13:23:02    
  Sadece onlisans diplamasiyla sozlesmeli ogretmenlik yapilabiliniyor mu 14.7.2019 12:33:03    
Miray  Merak ettimde 14.7.2019 12:34:03    
Misafiir  Sadece önlisans diplomasıyla ücretli öğretmenlik yapılır. 14.7.2019 17:34:54    
Misafiir  Arkadaşında dediği gibi sözleşmeli öğretmenlikte kpss ve mülakat var 14.7.2019 17:36:54    
   
   Misafir
Artık yeter bu kadar beklettikleri ne bu ya işimize odaklanamıyoruz elimiz kulağımız telefonda neye göre bekletiliyoruz kriterler ne onu bile bilmiyoruz sesimizi duyun artık
5.7.2019 17:45:10   Yorum Yap  
               
Fark etmez   Sizde sabırlı olmayı öğrenmiş olursunuz 5.7.2019 22:56:47    
Ahmak Fark eder  Aptal herif boş boş ne konuşuyorsun sen. İşsiz evli ve çocuklu olupta bekledin mi sen hiç boş boş konuşuyorsun. 2 aydır 9500 kişinin 8000 i atanmış 1500 kişi kalmış Ramazanda neredeyse 1 ayda her gün onlarca kişi çağrılmış Ramazan bitince bir anda kesilmiş çağrılmalar. İnsanlar bunaldı. Ne kadar giderimiz ve borcumuz var ve her ay bunlar katlaniyor. Kul hakkı değil mi bu eziyet değil mi Bu şekilde destek olduğunu zannedip yazı yaziyorsun. 5.7.2019 23:13:46    
Misafir  Sabrı sizden öğrenecek değilim halden anlamayandan hiçbirşey öğrenilmez 5.7.2019 23:46:55    
Fark etmez   Ahmet fark eder asıl aptalda ve gerizekalı sensin ne suç işleniyorsa sizin gibiler işliyor bir de imam olacak miş küfür ederek 6.7.2019 12:40:45    
Mttb   Ahmet farkeder.Ne olmuş bunca yıl bekleyipte 2 aymı kiradasın.sanki bizlerin durumu çok iyi.sizin nereniz insanlara imamlık yapacak şaşıyorum.zengin mal mülk için imam olunmaz.islam dan biraz nasiplenseniz ahlaksızca konuşmalar yapmazdınız 6.7.2019 14:06:56    
   
   M44
Arkadaşlar 2 dersim var 3 ders sınavına gircem koşullu geçer notu alırsam mezun olurmuyum, gno 3.28
5.7.2019 16:47:07   Yorum Yap  
                   
   Misafir 42
Konya son 15 kişi kalmış. Hayırlısı Allahtan. Beklemeye devam.
3.7.2019 11:57:22   Yorum Yap  
               
Dua   Hocam daha az önce aradım 30 kişi dedi acaba imam olarakmı 15 kişi kaldıki 3.7.2019 14:20:15    
Misafir  Biz mi arayıp sorucaz atandığımız ile soruşturmanın sonucunu 3.7.2019 14:46:13    
   
   Misafir
Alım olacak diyen arkadaş diyaneti aradım öyle bir çalışmamız yok diyor sizde haberi nerden aldınız bilmiyorum ki yetersiz bütçeden dolayı fahriler bile azaltılıyor yeniler alınmıyor eskilerle devam ediliyor
3.7.2019 11:45:33   Yorum Yap  
                   
   hafiiz
Bu gunde haber gelmedi.arkadaslar aranan oldumu

1.7.2019 18:26:01   Yorum Yap  Diğer 1 yorumu gör
               
Asabi  YOk arayan bekliyoruz. 1.7.2019 19:38:32    
Beklemiyorum   Aaa şunlara bakın 6_7 ay bekleyenler var bunlar kalkıp hemen bizi çağırsınlar da göreve başlayalım diyorlar çok çok 3ay bekliyorsunuz çok sabırsızsınız 1.7.2019 19:55:23    
Misafir  İki haftaya başlayanlar olunca bu kadar uzamasına bir sebep arıyor insan.6-7 ay normal birşey mi şu elektronik ve dijital ortamda her şey bu kadar kolay ve hızlı iken bu uygulama doğruymuş gibi sabırsız olmak ile itham edilmek... 2.7.2019 16:14:20    
Misafir  bizi inş bu kadar bekletip olumsuz demesinler beklenyenlerin çoğu herhalde disiplin kuruluna kalanlar galiba 2.7.2019 23:08:29    
Misafir  Benim şahsi hiçbir disiplinlik durumum yok.Neden aileye bakılıyor anlamıyorum.Her koyun kendi bacağından demişler.Emeklerimin yıllarımın hesabını kim verecek? 2.7.2019 23:28:29    
   
   Misafir
3+1 meselesi nedir arkadaşlar. bir ay önce imza atıp göreve başlayan imam ile bugün imza atıp göreve başlayan imam biri 4+2 bir 3+1 den mi faydalanacak yani yasa geriye doğru işlemiyor diyorlar
1.7.2019 14:06:00   Yorum Yap  
               
Misafirrr  Ha 4+2 ha 3+1 ne farkederki ceza gibi bi uggulama malesef böyle bi zamanda aileri dagıtan diyaneti anlamak ne mümkün. 4.7.2019 22:47:11    
Misafirrr  Birde utanmadan sıkılmadan aile birliğinden bahsederler. 4.7.2019 22:51:08    
Fark etmez   Adamlar şartlarını size söylüyorlar beğenmiyorsan otur evinde 5.7.2019 22:55:02    
Olcayy  Şu diyanetin geldigi yere bak yazik boşanmalara katkisi oluyor. 6.7.2019 11:46:12    
   
   Cumali
Ogg sinavina giren arkadaslar varmi aramizda
30.6.2019 17:43:36   Yorum Yap  
                   
   Misafir
Selamün aleyküm arkadaşlar en son aljnan sözleşmeli imamliga EK YERLEŞTİRME GELECEKMİ bilgisi olan varmi.
29.6.2019 14:50:42   Yorum Yap  
               
Misafir  daha normal alımlar yerleşmedi ki ek alım gelsin 3 te 1 e yakın bekleyen var en az 1.7.2019 18:40:49    
   
   Misafir 42
Hocalarım bu gün müftülüğe sordum. Dün itibari ile çağrılmalar başlamış. 2 3 haftayada tamamlanmış olur dediler. Hakkımızda hayırlısı. Bekliyoruz hala.
28.6.2019 22:58:59   Yorum Yap  Diğer 3 yorumu gör
               
Misafir 42  Hocam 11 kişinin daha gelmiş. 30 kişi felan kaldı dediler. 29.6.2019 16:55:04    
Dua   İnşaallah o kişilerin içinde bizde varızdır hocam banada geçen hafta 35 kişi var hocam bekleyen dediler ifadeler hiç birbirini tutmuyor neyse çsğırsınlar da şu belirsizlikten biran önce kurtulalım inşaallah 29.6.2019 18:33:13    
Misafir  Kalan kişi sadece konya için geçerli dimi. 29.6.2019 22:40:06    
Misafir 42  Evet konya için. 30.6.2019 07:12:33    
İzmirli  Bu tüm iller içinde geçerlidir dimi.bizde bekliyoruz hala 30.6.2019 08:23:36    
   
   Garip
Bu haftada bitti.Ne arayan var ne soran.hiçmi düşünmüyorlar bu insanlar ne yer içer.evliyim ve çocuğum var atandım diye 3 aydır çalışmıyorum.ve beni bu halde kimsede işe almıyor.diyaneti arıyorum dalga geçermişgibi biz sizi ararız diyip kapatıyorlar.bana akıl verin ne yapayım kimi arayımda bilgi alayım.olumlu yada olumsuz
28.6.2019 11:04:34   Yorum Yap  
               
Misafir  Diyanet sen den birini bul araya adam şok neticeni kendi yöntemimle öğren hocam.. Allah yardımcın olsun 28.6.2019 13:31:03    
Misafir  Diyanet sen den birini bul araya adam sok.. neticeyi kendi yönteminle öğren hocam Allah yardimcin olsun.. bu işler bu alanda böyle yürüyor 28.6.2019 13:32:27    
Garip  Kimim kimsem yokki.kimi sokayım araya hocam.diyanet burası adamlamı iş olur 28.6.2019 15:04:04    
   
   Misafirr
Tekrar alim olsa ne olur olmasa ne olur.Binlerce aileyi magdur eden diyanet önce atama yönetmenligini degiştirsin.
28.6.2019 06:30:48   Yorum Yap  
                   
   Duyuru
Arkadaşlar konu ile alakasız yorum yapmayın lutfen . yedeklerdeki arkadaşlar icin bir alım zaten yapılacak yedekler de tamamlandiktan sonra en gec 28 ekimde yeni bir alıma çıkılacak allahın izniyle hep birlikte bekleyip görelim.
27.6.2019 22:24:33   Yorum Yap  
               
Misafir  Arkadaş dediğiniz gibi olursa ben dahil birçok kisi size dua edecektir lakin ek alım olmayacak diye not düşüp sonra tabiiki ek alım olacak ermişsiniz kendi sözünüzle çelişen sizsiniz???Inşallah dediğiniz olur 28.6.2019 06:32:25    
Misafir  6100 u heyecanla beklerken siz cok daha fazlasını yazmissiniz dündendir girmediğim site kalmadı hiçbirşey yok 28.6.2019 06:33:56    
Misafir  Hocam yedektekiler icin ne zaman ilana cikilacak 5.7.2019 21:35:19    
   
   Mnç
Nerden ögrendınız alim olacak dıyede bıde 5 puan dusecek demıssınız
27.6.2019 22:09:57   Yorum Yap  
                   
   Misafir
Guvenlik sorusturmasinda neye bakirlar
27.6.2019 21:31:07   Yorum Yap  
                   
   Misafir
Arkadaslar on lisans mezunu sona eriyor diyo diyanet haber aciklarmisiniz neyi kastediyo
27.6.2019 21:25:37   Yorum Yap  
                   
   Misafir
Hocam mevcut alım daha bekliyoruz. Diğerini allah kerim kaç ay sürer.
27.6.2019 15:19:09   Yorum Yap  
                   
   Duyuru
Selamun aleykum değerli hoca adayı arkadaşlarım sizlere mujdeli bir haberim olacak Allah izin verirse yeni bir alim olacak bu alımın normalde yılbaşına dogru yapılması planlanıyordu fakat ihtiyaç olmasından ve bütçe yeterliliginden dolayı alım olacaktır gerekli onaylar alınmıştır kurban bayramından sonra en geç 28 ekim tarihine kadar 9500 veya 11200 alım için ilana çıkılacaktır şimdiden hayırlı olsun çalışmaya başlayalım arkadaşlar. Not :Ek alım değil yeni bir sıralama olacaktır yani çağrılma puanları en aşağı 5 puan çekecektir.
27.6.2019 08:13:45   Yorum Yap  
               
Misafir  Gerçekten mi lütfeeeeen dalga geçmeyin Allah rızası için 27.6.2019 16:35:55    
1453  Mülakattan geçen fahrilerin puanları bütçe yetersizliği gerekçesiyle iptal ediliyor hocam. Burada da bütçenin yeterli olduğundan söz etmişsiniz. Nasıl iş anlamadım. 27.6.2019 16:36:32    
Misafir  Nerden baktiniz ya da kimden öğrendiniz Allah rızası için bizde bakıp biraz umutlanalım 27.6.2019 16:37:03    
Aaaaaa  Ramazana yurt dışına göreve gönderilen hocaların paralarinin yarisi ödenmiş, daha yarısı ödenememiş. Bütçe nasıl yeterli? 27.6.2019 18:27:26    
Misafir  Bir söz ortaya arıyorsanız lutfen ya doğruluğunu söyleyin ya da umutlarla oynamayın 27.6.2019 19:41:27    
   
   44m
Arkadaşlar ben 3 ders sınavına gireceğim puanlaması nasıl Bilen varsa lütfen cevaplasın
26.6.2019 11:36:40   Yorum Yap  
               
Hadim  Bende giricem inş. bildiğime göre vizelerde aldığımız puan ile beraber hesaplanıyor 26.6.2019 18:50:46    
Hadim  Düşünün ki finallere giriyorsunuz ortalama puanınız 2 nin üzerinde ise ff ve aşağı not almadığiniz müddetçe geçiyorsunuz 26.6.2019 18:53:04    
Hadim  Ortalama puanınız 2 nin altında ise geçer notu almanız lazım koşullu geçer notu ile geçemezsiniz 26.6.2019 18:54:53    
   
   Misafir 42
Hocalarım beklemek ne kadar yorucu oldu. İnanın hal kalmadı. Kimseden ne bir bilgi ne bir açıklama. En azından süreç beklemede şu zaman tekrar başlayacak diyen biri olsa bi açıklama yapsa.
25.6.2019 21:00:42   Yorum Yap  Diğer 4 yorumu gör
               
Dua   Hocam ben ankarayı aradım dosyam orda soruşturman devam ediyor dediler bekliyorum bir ay içinde sonuçlanır dediler eğer bayan sanız gurubumuz var hocam ben yöneticiyim oraya alayım sizi birbirimizi teselli ediyoruz orda 26.6.2019 15:33:00    
Misafir  Yok bayan değilim. Bu arada sizin görev yeri neresi çıktı. Ankarayı arıyorum bilgi veremeyiz deyip kapatıyorlar telefonu. Bu gün başka bir sitede 2 kişi hariç tüm dosyalar komisyonda onaylandı yazdılar. Hakkımızda hayırlısı. 26.6.2019 19:56:30    
Dua  Anladım hocam ben kendi ilçemde kaldım hocam konyanın bi ilçesi yani ilçeme atandım kendi hafızlık kursuma 26.6.2019 22:26:01    
Dua  Bizim guruba da atıldı o haber ama ne kadar doğru ben çok itibar etmem o tip haberlere hocam 26.6.2019 22:27:14    
Misafir   hocam hangı sıtede gordunuz onaylandığını 26.6.2019 23:27:18    
   
   hafiiz
Selam aleykum. arkadaslar ne cok beklettiler lutfen bilgisi olan bilgi versin
25.6.2019 12:56:38   Yorum Yap  
               
İzmirli  Yok kardeşim bi bilgimiz.seçimden sonra ararlar dedik ama arayanyok.olumlu yada olumsuz dönsünler artık. 25.6.2019 15:34:34    
Misafir  Diyanetin acil olarak atama yönetmenligini degiştirmeli.bir çok aileyi zor durumda birakmasi böyle bi kurum için ne kadar üzücü. 27.6.2019 01:22:48    
   
   Misafir
Arkadaşlarım ilahiyat önlisans okudum bu sene mezun oldum Allah?a şükür diplomamı nereden alacağım büroya mı gideceğim ?
24.6.2019 14:15:29   Yorum Yap  
               
Misafir  Evet Aöf bürosundan alacaksınız. 24.6.2019 16:32:30    
   
   Misafir
Selamün aleyküm hocalarım.Benim soruşturmam henüz bitmedi.Fakat bu süreçte ne bir polis geldi ne de aradı.Herkese gelmiyorlar mı?
23.6.2019 12:32:56   Yorum Yap  
               
Misafir  Bana kimse gelmedi.dosyam ankaraya gönderileli 2 ay olmuş ama arayan yok hala 24.6.2019 14:21:50    
Misafir  Soruşturmanız bitti mi 24.6.2019 17:48:08    
Misafir  Evet soruşturmam bitti. 24.6.2019 20:23:44    
Misafir  Nereden öğrendiniz bittiğini?Eğer öyleyse müftülüğünüzle iletişime geçin belki gözden kaçmiştir. 24.6.2019 23:14:43    
Misafir  İl emniyet müdürlüğünden öğrendim. 25.6.2019 07:39:07    
   
   Lütfen cevap
Selamaleyküm arkadaşlar bi dahaki dhbt kaç yılında yapılıcak
22.6.2019 19:44:57   Yorum Yap  
               
Hadim  2020 yılında 23.6.2019 09:20:14    
   
   Alım var mı
Arkadaslar onumuzde bir alim falan var mi? Biliyor musunuz? Cevaplayacak olanlara tesekkur ederim. :)
21.6.2019 18:56:58   Yorum Yap  
                   
   Misafir
Az önce müftülüğü aradım.Güvenlik soruşturmam hakkında bilgi almak istiyorum dedim.Bekleyin zamanı gelince aranırsınız dendi.Dosyasında pürüz olanlar komisyona gönderiliyormuş dedim.Yalan yanlış duyduklarınıza inanmayın dendi,fırça yedim üstelik.Dosyasında pürüz çıkanlar nereden öğreniyorsunuz bunu?
21.6.2019 10:14:24   Yorum Yap  Diğer 1 yorumu gör
               
Misafir  kardesim benimde sorun var ilçemde 12 kişinin 10 tanesi atandı 2 kişi kaldık ilçe müf anlarayı ara dedi atama 2.daire başkanlığını aradım tc mi verdim dosyanızda pürüz var disiplim ve degerlendirme kuruluna sevk edilmiş askıda dedi.disiplin ve degerlendirme başkankanlığını aradım dosyanız bize geldiğinde 1 ay içinde sonuçlanır dedi daha fazla bilgi vermiyorlar.ayrıca dedim buraya kalanlar hep olumsuz mu olur dedim yok dediler çogu olumlu sonuçlanır.durum budur gerçi ben hükümetede onun uydurduğu fetöye de diyanetin bu antin kuntin araştırma yapmasınada zerre inanmıyorum oda ayrı bir konu hakkımızda hayırlısı
21.6.2019 21:40:42    
Misafir  size iyi bilgi vermişler bana o kadarını da demediler 22.6.2019 00:26:39    
Misafir  Hükümetin uydurduğu fetö dediğine göre seni boşuna askıya almamışlar. 22.6.2019 09:04:21    
Abcd  Hükümetin uydurduğu fetö dediğinize göre bence de o terör örgütüne sempatiniz var galiba dosyanızı askıya aldıklarına göre siz anladınız artik 22.6.2019 11:08:52    
Misafir  hocalarım kendileri zaten baş fötücü eger var ise tabi ki onun için vurguladım işlerine gelene fetö deyolar
isin aslınıda acıklayım beni sevmez fetullah grubu ben fetöcü diyemem kötülüklerini görmedim çünkü niye sevmezler ben okul okumadım ilk sekiz yıldan sonra açık lise okudum dışarıdan ilahiyat bitirdim 4 yıl kuran kursunda kaldım hafızlık arapça yaptım kılık kıyafet olarakda onlara uymuyoruz malesef modernde degiliz anlatabildin mi benim okul hayatım sadece ilk sekiz yıllık zorunlu egitimim oldu
23.6.2019 23:53:30    
   
   Hafizim
İhl+hafız 50 ilahiyat 51.İnamların alım puanları.Kkö olmak zor en son alım puanı 74.Allah yardımcımız olsun.
21.6.2019 07:58:49   Yorum Yap  
                   
   Hafizim
Kkö olarak.siz imamlardan mı bahsediyorsunuz.
20.6.2019 23:37:55   Yorum Yap  
               
Fakülte hafızlık   Evet 21.6.2019 03:33:04    
   
   Hafizim
Ben ihl+hafızim bu seneki alimda puanlar cok yuksekti.Hafızları 74 küsurle aldilar.4yıllik ilahiyati 50 küsurle aldilar.Yani anlayacağın hafızları geri plana attilar
20.6.2019 21:11:41   Yorum Yap  
               
Fakülte hafızlık   Kardeş yanlışın var. İhl +hafız 51 puandı. 20.6.2019 23:14:01    
   
   Fakülte hafızlık
Arkadaşlar merhaba. Size bir şey sormak istiyorum. İhl +hafızlık mı daha avantajlı alımda. Yoksa sadece 4 yıllık ilahiyat fakültesi mi. Sayı bakımından soruyorum. Söz gelimi 9000 hafızdan 3000 alıyorlar. Peki 4 yıllık fakülte kaç kişi baş vuruyor tahminen ve ne kadar alınıyor. Lütfen bilen varsa yazabilir mi acaba?
20.6.2019 17:26:49   Yorum Yap  
                   
   Misafir
S.a hocalarım.Bugün İstanbul il müftülüğünü aradım.Istanbulda aranmayan 42 kişi kaldı dediler.Ne zaman biter bu soruşturma?Rabbim işimizi hayırla neticelendirsin inşaallah.
19.6.2019 20:51:08   Yorum Yap  
               
Misafir  Urfada 54 20.6.2019 01:07:01    
   
   Sure
Selamun aleyküm hocalar..size bir sorum olacaktı. Ben diğer lisans + ilahiyat önlisans mezunuyum bu şekilde alımlara başvurabilir miyim veya bu şekilde alınan oldu mu bilgi verirseniz çok sevinirim..
19.6.2019 15:29:56   Yorum Yap  
               
Misafir  Girebilirsin 19.6.2019 18:41:20    
   
3763  yorumdan 50  yorum görüntüleniyor
 
           


                           






                           




 
EN ÇOK OKUNANLAR
 aktif AÖF Kredili Sistem Sınıf Geçme, Puan Not hesaplama
 423800  kez okundu.

 aktif 63. Özel Güvenlik Sınavı Soru ve Cevapları
 360460  kez okundu.

 aktif Devlet memurlarında bir kurumdan başka kuruma geçiş nasıl yapılır?
 297551  kez okundu.

 aktif Diyanet Personel Alımı
 286205  kez okundu.

 aktif 66. Özel Güvenlik Sınavı Soruları
 173972  kez okundu.

 aktif Sınavsız geçiş sistemi ile ilgili herşey
 171804  kez okundu.

 aktif 59.ÖGG Özel Güvenlik Sinavi 23 Ağustos 2015 Soru ve Cevapları
 154564  kez okundu.

 aktif Yeterlilik Sınavı Kalktı, Din Hizmetleri Alan Bilgisi Testi (DHBT) geldi
 130773  kez okundu.


YENİ ÜYELERİMİZ
aktif   Faruk41
aktif   turk.emos
aktif   Hatice28
aktif   gurcan
aktif   burak3453
aktif   Rsm
aktif   Arzum19
aktif   Hakan1258
aktif   Remontak16
aktif   İramir
aktif   ozkann
aktif   ozkannn
aktif   Zeynep arslan
aktif   Çisem
aktif   esra toprak
aktif   55hukuk
aktif   Sure
aktif   erten
aktif   Dilek_kara
aktif   XcapeS
aktif   prenses.06
aktif   Laz61x
aktif   guvenlik
aktif   alperenbaba
aktif   alperencan

Online soru çöz
Online ÖGG Soruları
Online AÖF Soruları
Online Diyanet Soruları
Sınav soru cevap





sinavsorucevap

Site haritası

Sınav soru cevap